Trądzik nawracający

1. Data: 2003-09-19 12:24:50

Temat: Re: Trądzik nawracający
Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> uwierzcie mi też, że jest jeden sposób na to - "dieta"
> właściwe dobieranie pokarmu, właściwa karma, soki rano na czczo etc.
> to jest meczące, bo chce się jeść wszystko i tradycyjnie
> cała filozofia to odkwaszenie organizmu - brak żarcia dla paskudztw,
> wyciszenie gruczołów łojowych - czystsza cera,
> witaminy, minerały - sprawna przemiana materii.

bardzo długo nie udawało się udowodnić związku diety z pryszczami. jak na
razie, to w tym roku dopiero potwierdzono, że nadmiar węglowodanów sprzyja
pryszczom. to wszysko na razie w kwestii diety.
zdrowe odzywianie, jest ważne, ale ni e kluczowe w przypadku trądziku.

1. Data: 2003-09-19 13:49:25

Od: kp <n...@n...niepodam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Justyna napisał:

> [...]
> pryszczom. to wszysko na razie w kwestii diety.
> zdrowe odzywianie, jest ważne, ale ni e kluczowe w przypadku trądziku.

jest kluczowe a typowa medycyna jak wiadomo jest płytka i pracuje na
najwyższych warstwach, czyli objawach :(.

zgoda! nie ma prostego związku miedzy dietą a trądzikiem - ale jest już
związek pomiędzy stanem emocjonalnym a aktywnością gruczołów ?, sposobem
odżywiania a równowagą kwasowo zasadową, co wpływa na zdolność do
namnażania bakterii chorobotwórczych ? etc,etc - myślę, że tak.

wnioski każdy wyciąga sam. zmiana stylu odżywiania, struktury grup
pokarmowych, wiązania pokarmów to poprostu jedna z wielu szans i
możliwości. polecam to bo wiem, że działa cudownie. kto ma dosyc
prochów, i bezradnych często lekarzy niech próbuje, ale uczciwe
i z zangażowaniem. nie wystarczy rzucić czekolady :D.

michał tombak
http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.glowna?s
tr=fis184434&skad=uzkmucpmny

--
pozdrawiam krzysiek
ps. prosze tylko nie uważac mnie za naciagacza :D

soczewki kontaktowe - krakow?
Re: Loreal professionel - odżywka
Puder w perełkach
Jeszcze raz dermika mat b