soczewki kontaktowe toryczne

21. Data: 2004-11-15 20:03:38

Temat: Re: soczewki kontaktowe toryczne (zrobiło sie dlugie i traca etyka)
Od: "jasio" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
wiadomości news:cnauv6$7km$1@opal.icpnet.pl...
> cnarc5$130$...@o...icpnet.pl,

> Czemu teraz nie nosisz soczewek?

Bo: a) rodzinka wymarła, więc nie przysyła ;)
b) nie chce mi się zakładać - mam b. długie paznokcie :)
c) toryczne są nieprzyzwoicie drogie
d) NIE WIEM :(

pozdr
pa
jasio

22. Data: 2004-11-16 10:30:29

Temat: Re: soczewki kontaktowe toryczne
Od: "renton" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> swietlnych

> zawsze mozesz zle dobranie soczewek zareklamowac u specjalisty, ktory je
> dobieral.
> Pytanie jest, czy nie masz przypadkiem na tym oku niedowidzenia?
>
> casus

Powiem tak ze lewym okiem mi sie patrzy w miare dobrze tak w kazdym razie mi
sie wydaje bo to prawe mi psuje calkowicie obraz (ale ogolnie gdy przymkne
prawe oko to lewym mi sie dobrze patrzy). Musialbym isc do tego lekarza ale
jak znowu mam wydac kilkaset zl to tak mi sie zabardzo nie pali do niego,
narazie nie nosze ich poprostu. w zwiazku z czym mam nastepne pytanie, ile
moga sobie lezec soczewki w pojemniczku z plynem jak sa nieuzywane, czasem
wymieniam im plyn, tak raz na 3tyg moze.

renton

23. Data: 2004-11-16 10:32:33

Od: "renton" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> swietlnych

> Ja noszę soczewki toryczne od prawie roku i nie mam takich spostrzeżeń jak
> Ty. Widzę tak dobrze jak w okularach, jeżdżę samochodem w różnych warunkach
> i nic się nie dzieje. Jedynie dłuższa praca przy komputerze zmusza mnie do
> włożenia okularów, ale przed tym mnie uprzedzano, więc nie jestem zdziwiona.
> Może faktycznie Twoje soczewki są źle dobrane albo złej jakości, ale napewno
> nie chodzi o to, że "takie są". W każdym razie koniecznie udaj się do
> okulisty, bo w nosząc te co masz możesz sobie tylko zaszkodzić. Pozdrawiam!
> [...]

no wlasnie interesuje mnie jeszcze to co napisalas ze "praca przy komputerze zmusza
cie do wlozenia okularow", co masz przez to na mysli, bo ja jak w tych soczewkach w
domu jestem a juz nie mowie patrze na tv albo komputer to az mi sie w glowie od nich
kreci. poprostu niemoge skupic na niczym wzroku

renton

24. Data: 2004-11-16 10:34:53

Od: "renton" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

25. Data: 2013-06-03 11:30:10

Od: e...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich Jestem tu nowa i kompletnie nie znam sie na soczewkach torycznych,
mam astygmatyzm, i chcialabym Was prosic o pomoc w wyborze takich soczewek Od optyka
dostalam probne i chcialabym sobie zamowic kolejne ale w internecie: na tych
soczewkach sa takie dane:
Oko lewe:
Comfilcon A
toric
8.7 14.5
-0.00 -2.25 x 020
Oko prawe:
Comfilcon A
toric
8.7 14.5
-0.00 -1.75 x 160
Pomozcie w znalezieniu soczewek dla mnie

migrena
Pytanie do gastrologa (albo jasnowidza) :)
lupiez a luszczyca
Zepsute kolano...
Kto zna lek.stom.Annę Pudę z Będzina ?? Gdzie można u Niej zęby leczyć??