sól morska i cukier nierafinowany

1. Data: 2001-05-04 20:44:53

Temat: sól morska i cukier nierafinowany
Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

powiedzcie mi, dlaczego sol morska ma takie wlasciwosci, ze chlonie wilgoc?
jakis czas temu kupilam sobie wlasnie morska i droga eksperymentu
przekonalam sie ze z tego wlasnie wzgledu nie nadaje sie zupelnie do
mielenia w mlynku...

a co do nierafinowanego cukru: czemu on tak cuchnie? po otwarciu opakowania
doznania... nie sa przyjemne. ale jak sie doda do czegos to zupelnie nie
czuc...

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-05-05 08:48:08

Temat: Re: sól morska i cukier nierafinowany
Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> doznania... nie sa przyjemne. ale jak sie doda do czegos to zupelnie nie

Wydaje mi sie, ze kazda sol chlonie wilgoc, co do cukru, moj nie cuchnie. Moze
to jakis dziwny cukier?

pozdrawiam
Kalina

1. Data: 2001-05-05 10:11:52

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@m...ch wrote:

> Wydaje mi sie, ze kazda sol chlonie wilgoc,

ale nie w takim stopniu...

> co do cukru, moj nie cuchnie. Moze
> to jakis dziwny cukier?

nierafinowany - tak jak pisalam :)

pat

1. Data: 2001-05-05 11:33:46

Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

> ale nie w takim stopniu...

> nierafinowany - tak jak pisalam :)
>
> pat

Mnie tez o nierafinowany chodzilo. Nigdy nie zauwazylam, ze cuchnie, ale po
twojej uwadze poszlam powachac, rzeczywiscie ma jakis maly zapaszek...

1. Data: 2001-05-05 17:18:33

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@m...pw.edu.pl...

> ale nie w takim stopniu...

Patrycjo, sól jest morska a nad morzem jest wilgoci pod dostatkiem - to jej
naturalne środowisko :))) A tak na serio, to sól jodowana nie zbryla się i
nie chłonie wilgoci, bo dodawane są do niej środki anty tym sprawom.

pozdrawiam
Basia

Nie czytaj. Stulejka robiona specjalnie!!!!
czy sa tu znawcy szampanow?
aromatyczna kawa
Smazona ryba w ciescie...
Kurczak miodowy