sosik majonezowy do jajek

1. Data: 2004-03-26 16:44:09

Temat: sosik majonezowy do jajek
Od: "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Czy ktos posyada moze taki baaaaaaardzo dobry i wyprobowany przewpis na
sosik majonezowy do jajek?
Chodza za mna od dawna i chcialabym je tez zrobic na Swieta.
Dzieki serdeczne.
Basiek.

1. Data: 2004-03-27 10:16:25

Temat: Re: sosik majonezowy do jajek
Od: tapta <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basiek napisał:
> Witajcie,
> Czy ktos posiada moze taki baaaaaaardzo dobry i wyprobowany przepis na
> sosik majonezowy do jajek?

Tych przepisów są zapewne tysiące, ale polecam sosik mojej teściowej
(przejęty przeze mnie): pół na pół zmieszać majonez ze śmietaną, dodać
sporo posiekanego szczypiorku i natki pietruszki, przyprawić sola i
pieprzem. Pyszny.

--
pzdr tapta
GG:4082847

1. Data: 2004-03-27 14:20:39

Temat: Odp: sosik majonezowy do jajek
Od: "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (przejęty przeze mnie): pół na pół zmieszać majonez ze śmietaną, dodać
> sporo posiekanego szczypiorku i natki pietruszki, przyprawić sola i

Dzieki serdeczne.
Basiek.

1. Data: 2004-03-27 14:54:58

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c41mjt$60f$1@topaz.icpnet.pl> Basiek wrote:
> Witajcie,
> Czy ktos posyada moze taki baaaaaaardzo dobry i wyprobowany przewpis
> na sosik majonezowy do jajek?

Jajeczek?

Chodza za mna od dawna i chcialabym je
> tez zrobic na Swieta.

Jak chodzą to już kurczaczki i daaaaaaaawnoooooooo zrobione przez kurkę
i kogucika.

Władeczek

1. Data: 2004-03-29 17:53:02

Od: tiTLa <t...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> wrote in

> [...]
> sosik majonezowy do jajek?
> Chodza za mna od dawna i chcialabym je tez zrobic na Swieta.

ja osobiscie polecam sosik troszke inny...
majonez ze smietana a do tego kilka zabkow czosnku, posiekane orzechy wloskie i
troszke cukru do smaku... jajeczka smakuja calkiem inaczej ale sa przepyszne!

pozdrawiam serdecznie:*

--
Joanna Ku?mierska
gg: 1373881

1. Data: 2004-03-30 10:53:29

Od: "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wloskie i
> troszke cukru do smaku... jajeczka smakuja calkiem inaczej ale sa

Dzieki. Brzmi zachecajaco. Chyba tez sprobuje.
Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-06-11 06:42:38

Od: "jar" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja proponuje majonez z ketchupem, wycisnietym czosnkiem i koperkiem.
Pycha.
pozdr
Jarek

1. Data: 2004-06-11 06:52:59

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jar" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> A ja proponuje majonez z ketchupem, wycisnietym czosnkiem i koperkiem.

Juz jakis czas temu miałam wrzucić na grupę taki przepis na sos do jajek :

1/2 puszki anchois (takiej małej, koreczki helskie albo filety)
kilka pieczarek marynowanych
2-3 plastry szynki, polędwicy (może być wędlina drobiowa)
1-2 łyżki posiekanego koperku
2-3 łyzki majonezu.

Anchois, pieczarki, szynke drobniutko posiekać, wymieszać z majonezem i
koperkiem, nie trzeba doprawiac, bo anchois jest piekielnie słone.
Kłaśc po łyżce na przecięte na pół jajka.

Moja Mama zrobiła to na komunię mojej córki - dla wszytkich taki zestaw był
nowością i bardzo nam smakowało.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-06-11 20:22:38

Od: "naiade" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jar" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

Ja sos do jajek robie tak:
1 puszka tunczyka w sosie wlasnym
szczypiorek
majonez
smietana (zeby bylo mniej kaloryczne)
pieprz
sol

Pokroic drobno szczypiorek, tunczyka rozgniesc na male kawalki. Polaczyc ze
szczypiorkiem, dodac majonezu (ja daje 2 lyzki) i smietany, zeby zrobil sie
nie za gesty sos - tunczyk wciagnie troche smietany, majonezu. Najlepiej po
10 minutach sprawdzic, czy sos zbytnio nie zgestnial. Doprawic. Pyszne. Ja
jeszcze czasami groszku dodaje.

Proste i szybkie i wbrew pozorom swietnie pasuje :)

Katarzyna

1. Data: 2004-06-13 18:12:26

Od: "Lumhen" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sosik majonezowy do jajek?
> Chodza za mna od dawna i chcialabym je tez zrobic na Swieta.

Witam
Bardzo często robie na kolacje taki sosik do jaj:
korniszony (obrane), grzybki marynowane i jajko na twardo, bardzo
drobniutko siekam i mieszam z majonezem i śmietaną.
Doprawić wg własnego uznania, ja daje troche soli i pieprzu i to mi wystarczy.
Kiedyś dodawałam jeszcze drobno posiekaną cebulke.Teraz już nie.
Pozdrowienia
Henia

Help - pilnie, proszę
Bułeczki do gyrosa
Mufinki
mam dużo gotowanych jajek i sera białego
mąka semolina?