przepis na sernik z gotowanymi jajkami, proszę

1. Data: 2004-03-26 16:45:24

Temat: przepis na sernik z gotowanymi jajkami, proszę
Od: ojola <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

widziałm gdzieś a teraz nigdzie nie mogę znaleść prosze o pomoc...

1. Data: 2004-03-26 22:02:41

Temat: Re: przepis na sernik z gotowanymi jajkami, proszę
Od: "ania" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ojola" <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> napisał w wiadomości
> widziałm gdzieś a teraz nigdzie nie mogę znaleść prosze o pomoc...

cos podobnego
nie wiem czy o to chodzi:

Kruche ciasto na spód: 1 szklanka mąki, 4 łyżki margaryny, 4 łyżki cukru
pudru, 1 gotowane żółtko;
Sernik: 50 dkg sera (ja biorę tłusty), 0,1 l śmietany, 2 łyżki cukru
waniliowego, 3 jajka, 1 łyżka mąki ziemniaczanej, 2 łyżki kaszy manny,
brzoskwinie (cała duża pucha, ok. 50 dkg), 100 g cukru.
Ciasto: wszystkie składniki szybko ugnieść i do lodówki na 0.5 h. Śmietanę
zmieszać z cukrem i cukrem waniliowym, oddzielić żółtka od białek. Żółtka
dodać do śmietany, Białka ubić na pianę. Mąkę ziemniaczaną wymieszać z
kaszką mamą i dodać z serem do masy, na koniec dodać pianę z białek i
delikatnie, ale skutecznie wymieszać. ( a i ser przez maszynkę z 2 razy
przekręcić ). Piekarnik nagrzać do 200°C. kruche ciasto dać na spód
tortownicy, tworząc brzegi, i podpiec 10 min.... na to rozsmarować jedna
trzecią masy serowej, ułożyć brzoskwinie, i przykryć pozostałą częścią masy.
Piec 1 godzinę. Pozostawić w wyłączonym piekarniku na kilkanaście minut.
Posypać cukrem pudrem jak wystygnie

sosik majonezowy do jajek
Help - pilnie, proszę
Bułeczki do gyrosa
Mufinki
mam dużo gotowanych jajek i sera białego