sosy Winiary

1. Data: 2005-06-15 13:55:34

Temat: sosy Winiary
Od: " " <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś próbował nowych sosów Winiary w kartonikach, z dodatkiem śmietany
(pieczeniowy jasny, serowy, pomidorowy). Czy warto wydać ok. 4 zł na nie.
Które są najlepsze?

2. Data: 2005-06-15 19:54:56

Temat: Re: sosy Winiary
Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> śmietany
> (pieczeniowy jasny, serowy, pomidorowy). Czy warto wydać ok. 4 zł na

Tych nie, ale próbowałam sosów Winiary w torebce (pieczeniowy jasny i
ciemny) i warte są tej złotówki, którą kosztują :)
Ania
--
*~*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*~*
*~*~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*~*

3. Data: 2005-06-15 20:15:00

Od: "Piotr W. Zawadzki" <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> Czy ktoś próbował nowych sosów Winiary w kartonikach, z dodatkiem śmietany
> (pieczeniowy jasny, serowy, pomidorowy). Czy warto wydać ok. 4 zł na nie.
> Które są najlepsze?

Najlepsze są te, któe nie śmierdzą spamem. A Winiary są IMHO do bani i w
dodatku z mnóstwem chemii w środku. Tak czy owak nie polecam tej firmy.

--
Śmiech jest silniejszy niż dobre maniery.

4. Data: 2005-06-16 09:59:09

Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@g...pl napisał(a):
> Czy ktoś próbował nowych sosów Winiary w kartonikach, z dodatkiem śmietany
> (pieczeniowy jasny, serowy, pomidorowy).

Nie i nie zamierzam....

> Czy warto wydać ok. 4 zł na nie.

Lepiej zrobic samemu. Taniej i zdrowiej...

Maciek

--
Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)
50-107 Wrocław / www.cdaction.com.pl

5. Data: 2005-06-16 13:52:26

Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej L. <m...@c...com.pl> napisał(a):

> Lepiej zrobic samemu. Taniej i zdrowiej...

To może podasz przepis, przy czym chciałabym podkreślić, że w gotowaniu
jestem bardzo słaba.

6. Data: 2005-06-18 10:42:07

Od: "zf71" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś próbował nowych sosów Winiary w kartonikach, z dodatkiem śmietany

Próbowałam serowego - w pierwszym odruchu byłam zawiedziona bo sos bardzo
pachnie serkiem topionym i mało mnie przekonywał ale po chwili
stwierdziliśmy, że jest nawet całkiem niezły a ten zapach sera topionego ma
swój urok.
Do sosu dodałam nieco szynki pokrojonej w kostkę (dodana od początku
podgrzewania sosu).
Całość podana z makaronem penne rigate.
Wymieszałam razem sos z makaronem a do tego po wierzchu posypałam cukinią
pokrojoną w kosteczkę i ugotowaną w lekko osolonej wodzie i muszę przyznać,
że całość była wyśmienita. Więc oceń sam/sama czy warto - moim zdaniem tak.
Pozdrawiam
Zosia

Jak zrobić zasmażkę? :)
żółta marchew-gdzie (Kraków)