spagetti carbonara

1. Data: 2005-01-13 11:31:05

Temat: spagetti carbonara
Od: "mar m" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o przepis na spagetti carbonara.
Szukalam oczywiscie w internecie ale.. jakos zadem do mnie nieprzemawia.
Moze tu :)
Pozdrawiam
Marta

1. Data: 2005-01-13 11:48:58

Temat: Re: spagetti carbonara
Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mar m" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Prosze o przepis na spagetti carbonara.
> Szukalam oczywiscie w internecie ale.. jakos zadem do mnie nieprzemawia.
Ten jest bardzo prawidłowy, za wyjątkiem przyprawy uniwersalnej. Boczek jest
na tyle słony, ze mozna go czasem pominąc, jesli mało słone, dosolic. Vegeta
itp zmieniają niekorzystnie smak.
Ja zamiast zółtek i osobno całego jajka używam dwóch jajek na 200 ml
śmietanki na koniec dla zagęszczenia.

pozdr

cherokee

1. Data: 2005-01-13 11:55:03

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cherokee" <c...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
>. Boczek jest
> na tyle słony, ze mozna go czasem pominąc,

Oczywiście chodzi o to, ze sól mozna pominąc :)

pozdr

cherokee

1. Data: 2005-01-13 12:14:20

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mar m" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Prosze o przepis na spagetti carbonara.
> Szukalam oczywiscie w internecie ale.. jakos zadem do mnie nieprzemawia.
> Moze tu :)
Ja robię carbonarę/pesto, tak nam najbardziej smakuje. W garnuszku mieszam
śmietanę, żółtko i jajo, szynkę w kwadracikach (kupuję plasterki i kroję na
kwadraciki), tarty parmezan (jak na moje niewyrobione podniebienie to
całkiem starcza takie coś parmezanopodobne z torebki) oraz pesto (sporo).
Makaron gotuję nie bardzo al dente (nienawidzę niedogotowanego makaronu).
Gorący wykładam do jakiegoś naczynia, sporego coby się dało wymieszać,
dolewam zawartość uprzednio przygotowanego garnuszka, mieszam, podaję. To
taka moja własna wariacja, kompilacja, ale jest naprawdę dobre.
Pozdrawiam - Agnieszka

1. Data: 2005-01-13 15:29:16

Od: "mar m" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tzn który ten ???

1. Data: 2005-01-13 16:44:57

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tzn który ten ???

Hehe, no tak..:)

http://ww2.tvp.pl/tvppl/1181,2004052899001.strona

pozdr

cherokee

TUPPERWARE- co to jest?
Kaczka
gotowanie w realu + pl.rec.kuchnia = ...
capri - serek typu włoskiego
Ser Lazur turkusowy...