Re: spodenki antycellulitowe

Data: 2007-05-07 12:47:35
Temat: Re: spodenki antycellulitowe
Od: "Hania " <v...@g...pl>

Carrie <c...@g...com> napisał(a):

> =B3am,
> ale gdy zobaczy=B3am cen=EA, zainteresowanie gwa=B3townie zmala=B3o ;) Nie
> wypr=F3bowa=B3am ich wi=EAc i raczej nie kupi=EA, dop=F3ki nie zobacz=EA
ja=
> kiego=B6
> przekonuj=B1cego dowodu, =BFe one naprawd=EA dzia=B3aj=B1 :]

no fakt, min 3 stowy (zaleznie od dlugosci gatek), to przy niepewnych
efektach duzo.

> Za to z w=B3asnego do=B6wiadczenia mog=EA powiedzie=E6, =BFe przy redukcji
> cellulitu pomocne s=B1 zabiegi endermologii.

opowiadaj :) ile kosztowalo i czy efekty trwale :)

pamietam swego czasu chodzenie na guam, potem z kolezanka toto bloto
kupilysmy, po jakims czasie pyta jedna drugiej "i co"? Odpowiedz: "noo,
zgodnie z zalozeniem, pieniadze w bloto". (ja w tym cholerstwie nawet
spalam, i nic, po prostu nic)
h.