sposob na kabaczki

1. Data: 2002-09-11 12:31:24

Temat: sposob na kabaczki
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Macie moze spodob na obranie kabaczkow? Troche trudno to sie robi... jak
obrac zeby sie nie pociac???
Help help help
Kropelka

1. Data: 2002-09-11 13:07:15

Temat: Re: sposob na kabaczki
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Macie moze spodob na obranie kabaczkow? Troche trudno to sie robi...
jak
> obrac zeby sie nie pociac???

Jak ziemniaki lub ogórki

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-09-11 14:39:26

Od: "Nina" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak
>

> Jak ziemniaki lub ogórki

Chyba nie bardzo jak ogorki i ziemniaki. Ostatnio skorka w obieranej przeze
mnie cukini byla pancerna. Specjalny nozyk do warzyw na nic sie nie zdal.
Skora zostala "odpilowana" nozem do krojenia miesa.

pozdrawiam

Nina

1. Data: 2002-09-11 14:53:00

Od: "Grzegorz Szutka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bo takie kabaczki sa juz za dojrzale, ja zbieram kiedy jeszcze sa miekkie,
cos w stylu prawie dojrzalego jablka :).
grzesiek

1. Data: 2002-09-11 16:33:54

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Szutka" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> bo takie kabaczki sa juz za dojrzale, ja zbieram kiedy jeszcze sa miekkie,
> cos w stylu prawie dojrzalego jablka :).
> grzesiek

Jesli masz mozliwosc ich zbierania to ci pozazdroszcze. Ja niestety kupuje
na placyku a na dodatek dopiero ucze sie rozpoznawac warzywa siec myslalam
ze duzy kabaczek to dobrze. Bo tak ladnie urusl.
Kropelka ktora ma ogrodek pod domem ale ogrodek sluzy bardziej dla wysikania
pieskow niz do hodowania zieleniny.

Ryż z jabłkami
leczo
placek z owocami
co do wina na spotkanie ze znajomymi (hurt)
Ble - śmierdzące jajko