sposób podania gościom spaghetti

1. Data: 2002-06-12 13:03:12

Temat: sposób podania gościom spaghetti
Od: "yagoo" <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

W jaki sposób podać gościom spaghetti Czy w osobnym naczyniu pdać na stół
makaron w osobnym są czy raczej podać na stół już połączone te składniki
oraz czy wypada podać na stół spaghetti w srebnej misce czy raczej w czymś
bardziej wyszukanym
maciej

1. Data: 2002-06-12 13:18:12

Temat: Re: sposób podania gościom spaghetti
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oraz czy wypada podać na stół spaghetti w srebnej misce czy raczej w czymś

jak chcesz podać stylistycznie poprawnie, to wymieszane musi być.
Odcedzasz, ale nie płuczesz makaron po gotowaniu i dajesz do sosu, aby
się przegryzło. Na to parmezan z tarki, ale niech sobie to każdy na
talerzu zrobi.
Srebrna miska to oczywiście za mało. Potrzebujesz przynajmniej złotych z
rubinowymi rączkami a łyżki najlepiej tytanowe z platonowo-irydową
powłoką.

Waldek

1. Data: 2002-06-12 13:30:41

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "yagoo" <w...@a...net>

[...]
===========
Maciej, spaghetti, podobnie jak pizza, jest codziennym, zwyklym pozywieniem
Wlochow.
Zastawa normalna.
Nie zapomnij obok widelca podac lyzki!
barbara

1. Data: 2002-06-12 13:46:49

Temat: Re: sposób podania go?ciom spaghetti
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>W jaki sposób poda? go?ciom spaghetti Czy w osobnym naczyniu pda? na stó?
>makaron w osobnym s? czy raczej poda? na stó? ju? po??czone te sk?adniki
>oraz czy wypada poda? na stó? spaghetti w srebnej misce czy raczej w czym?
>bardziej wyszukanym
>maciej
>===========
>Maciej, spaghetti, podobnie jak pizza, jest codziennym, zwyklym pozywieniem
>Wlochow.
>Zastawa normalna.
>Nie zapomnij obok widelca podac lyzki!
>barbara

a mamma wloska, lubo tez kucharz pierwszej wody jeszcze Ci powie,
ze miesza sie sos z makaronem przed podaniem i zawsze sie niesie
sos do makaronu a nie inaczej!

luzem podac starty /uheblowany ser.

podac raczej nie w srebrnym naczyniu...to troche jakbys nozki na
zimno podal w srebrnej misce. gliniana , mazana jakas polewa
chyba bardziej pasuje. albo biala porcelanowa. byle duza!!!!

Krysia

P.S. Moze tez byc sagan od makaronu jesli ladny ;))
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-12 15:25:50

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci > a mamma wloska, lubo tez kucharz pierwszej wody jeszcze Ci
> [...]
>
> Krysia
>
> P.S. Moze tez byc sagan od makaronu jesli ladny ;))

wlasnie mam przed nosem caly sagan bolognese.
i na pewno nie bede jadla ze srebrnej zastawy.
duzy gliniany talerz i juz!!! widelec, lycha i pelna micha! :))))))))

Mechcia
wpada ktos na to bolognese?
ale nie mam parmezanu, musi wystarczyc zwykly zolty syr.

1. Data: 2002-06-13 05:36:25

Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja podaję tradycyjnie. to znaczy nakładam w kuchni, kazdemu na osobny
talerzyk, potem układam na talerzu tak, aby kazdemu sie wydawało, ze dostał
arcydzieło sztuki kulinarnej. Zanoszę gościom talerze, łyzki i widelce
podaję wcześniej i ... jemy
A ile radości przy jedzeniu takiej potrawy w większym gronie
pozdrowienia
anka

1. Data: 2002-06-13 06:05:12

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Jun 2002 07:36:25 +0200, "Anna"
<a...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>podaję wcześniej i ... jemy
>A ile radości przy jedzeniu takiej potrawy w większym gronie

a co zaplatasz spaghetti w jakies misterne wzory, warkocze oraz
wience???

Trysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-13 08:29:07

Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co zaplatasz spaghetti w jakies misterne wzory, warkocze oraz
> wience???

No co ty, zeby ostyglo.
ja tylko wycieram talerz dookola, zeby nie byl zapackany, a potem posypujei
przyozdabiam to czyms (sposobów przybierania jest wiele od parmezanu do
jakies zieleninki-natka pietruszki, salatka, ... zalezy co mam pod reka),
zeby ladnie wygladalo jak sie postawi na stole.
:))
na moich gosci dziala
pozdrowienia
Anka

1. Data: 2002-06-13 20:50:21

Od: "Pararobert" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Swego czasu byłem w kilku fajnych knajpach włoskich w Zurichu i w przypadku
spaghetti familia (wiele różnych sosów - ok. 7) na stole podaje się wielki
gar z makaronem (coś w rodzaju naszej wazy na zupę), w małych miseczkach
podano sosy, oczywiście widelce i łyżki (obowiązkowo) i tu uwaga, uwaga -
takie fajne "śliniaki", aby goście się nie poubrudzali. ;-) Fakt - po
godzinnym jedzeniu i delektowaniu się śliniaki były, hmmm, w opłakanym
stanie.

Oczywiście do tego różne rodzaje wina - w zależności od sosu.

pozdrawiam
Pararobert

Kurczak w potrawce- nowosc czy standard?
Na "wkupne"
Tarka do warzyw i rdza
kulinary.chm
Sklep z amerykanskim jedzeniem OFF TOPIC