Re: sprawy "kobiece" a leczenie faceta :)

From: "morepig" <mmMAŁPA@ibz.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: sprawy "kobiece" a leczenie faceta :)
Date: Thu, 2 Sep 2004 18:09:11 +0200

Użytkownik "Dominika" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ch7dfg$en6$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,
> od pewnego czasu leczę III grupę cytologiczną i stan zapalny
Metronidazolem
> i Clotrimazolem (??). Lekarka nie pytała w ogóle o męża. Zastanawiam się
czy
> nie należało by przebadać też jego, a może tez powinien przejśc jakąś
> kurację? Jeżeli tak, jakie badania powinien wykonać (ew. jakie leki
powinien
> mieć przepisane)?

ja zawsze dostawalam dla faceta to samo co dla mnie, z tym ze w mniejszej
dawce (doustne) oraz masci, do smarowania min 2 razy dziennie. proponuje
zmienic lekarza, skoro nawet nie raczyl zapytac o meza. a przeciez 3 grupa
to juz jakas powazniejsza infekcja...

pozdrawiam

morepig
nie lekarz ale z czestymi infekcjami

ps. swoja droga to ja te leki dostawalam przy 1 grupie i stanie zapalnym, a
juz przy 2 dostalam np flumycon (doustnie) i clotrimazol (ten mocniejszy) +
smarowanie dodatkowo. moze na serio warto sie przejsc do jakiegos innego
lekarza??