sprzątanie domu

1. Data: 2005-04-26 08:06:51

Temat: sprzątanie domu
Od: a...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

najlepsza firma odkurzacza to panasonic.

2. Data: 2005-04-26 10:34:21

Temat: Re: sprzątanie domu
Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

26 Apr 2005 10:06:51 +0200, na pl.rec.dom, a...@v...pl napisał(a):

> najlepsza firma odkurzacza to panasonic.

prowokacja? moim zdaniem to bzdura

w kazdym razie najgorsza firma to Zelmer

3. Data: 2005-04-26 12:09:56

Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> najlepsza firma odkurzacza to panasonic.

a skąd takie wnioski?

JR

4. Data: 2005-04-26 12:19:22

Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ormianin" <o...@c...pf.pl> wrote in message

> prowokacja? moim zdaniem to bzdura
>
> w kazdym razie najgorsza firma to Zelmer

A to nie prowokacja ??
Ja np. mam Zelmera i sobie chwale, nie do zdarcia
(w odroznieniu od innych modeli "modnych" firm, ktore sa
strasznie wrazliwe i delikatne na uszkodzenia).

Romek
=> http://www.rtj.republika.pl <= zapraszam do galerii fotografii

5. Data: 2005-04-26 17:39:29

Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 Apr 2005 14:19:22 +0200, RTJ napisał(a):

> A to nie prowokacja ??
> Ja np. mam Zelmera i sobie chwale, nie do zdarcia
> (w odroznieniu od innych modeli "modnych" firm, ktore sa
> strasznie wrazliwe i delikatne na uszkodzenia).

Popieram. Zelmer służy latami (dziesiątkami lat?)

Pozdrawiam
Miroo

6. Data: 2005-04-26 22:50:24

Od: Christian <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> (w odroznieniu od innych modeli "modnych" firm, ktore sa
> strasznie wrazliwe i delikatne na uszkodzenia).

A ja mam taki wyrob "wodnik" plastik syf - polamal sie, silnik padl po
roku, ja mam kiepskie wrazenia

7. Data: 2005-04-27 05:34:54

Od: --+ sA+An +-- <s...@6...il> szukaj wiadomości tego autora

.

> A ja mam taki wyrob "wodnik" plastik syf - polamal sie, silnik padl po
> roku, ja mam kiepskie wrazenia

bo ogólnie Zelmer jest ok, z wyłączeniem Wodnika, któren syfem jest,
trzeba przyznać.

8. Data: 2005-04-27 05:44:17

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 27 Apr 2005 07:34:54 +0200, na pl.rec.dom, --+ sA+An +-- napisał(a):

> bo ogólnie Zelmer jest ok, z wyłączeniem Wodnika, któren syfem jest,
> trzeba przyznać.

Ale jak juz ktos kupil takiego "wodnika" to jaka moze miec ocene na inne
produkty tej firmy? Takie same

jakie kafle do przedpokoju?
PARKIET-PROFESJONALNIE
porownanie kosztow ogrzewania: metan/wegiel-mial/olej/p ropan-butan/prad?
[gdzie] narozniki W-w
Malowanie scian po dekoracjach..