Re: sprzedam nerke

Data: 2006-05-18 12:49:04
Temat: Re: sprzedam nerke
Od: "Juanito" <j...@r...pl>

Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
news:e4hp45$4s9$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Juanito" <j...@r...pl> napisał w wiadomości
>
> Myślisz?

No ja myslę... nie jestem blondynka... można też ukraść coś, zostać
posłem... różne matody są na zarabianie pieniedzy... dla dziewczyn jest
jeszcze prostytucja... mozna podawać pavulon...

> W życiu są tylko te 2 opcje?

jest jeszcze ponoć życie pozagrobowe, ale bez kasy to też nie za bardzo
dostepne... odpusta kosztuja...

> Uważasz?

To już w podstawówce nauczają 1+1=2

> Ale ja się martwię. I ten biedak o jednej nerce będzie sie potem leczył z
> twoich i moich pieniędzy.

Nikt nie będzie się leczył, bo na to trzeba pieniedzy, dużo pieniedzy.. a o
jednej nerce może przeżyć i tych co Mu ją wyjmowali... po to są dwie
sztuki...

> Kiedy sprzedajesz? Może autko sobie kupisz?

Nerki i inne elementy sprzedaje się na chleb powszedni, a nie, jak to
imfantylnie nazywasz, na "autko"... nie znasz nawet cen rynkowych na takie
elementy, a głos zabierasz... ty z pokolenia JPII... zapytaj się dawce na co
Mu pieniadze... może zamiast na kolejna pielgrzymkę podarujesz Jego dzieciom
ubranka, jedzonko...

Juanitos