Re: "srali muszki"

From: "ksRobak" <e...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.matematyka,pl.sci.psychologia
Subject: Re: "srali muszki"
Date: Sat, 29 May 2004 23:07:07 +0200
Sender: e...@p...onet.pl@tn50.internetdsl.tpnet.pl

Użytkownik "Dawid Chmiel" <u...@u...pl>
news:c9apvd$pht$1@topaz.icpnet.pl...

> Ty użytkownik:
> Żądam od Ciebie natychmiastowego dopisania mnie do w/w listy oraz
> podania zawartości w/w listy pozostałym uczestnikom pl.sci.fizyka **)
> Na posty "spamerów grupy pl.sci.fizyka" zarówno ja jak i
> większość uczestników nie odpowiadamy na grupie pl.sci.fizyka ani
> ich nie komentujemy,
> żądam jak najszybszego umieszczenia mnie na niej.
> [Dawid Chmiel]

OK. Dawidzie. Spełnię twoją prośbę i dopiszę ciebie do listy TROLLI
(bardzo niebezpiecznych zresztą) która to lista została zainicjowana
przez słynnego profesora Judę Goldsteinwisza; a według "Prawa
Goldsteinwisza" - trolla poznaje się po trollowaniu - czego dajesz
ustawiczne dowody swoimi bezwarościowymi i szkalującymi postami.
pod tym adresem będziesz mógł wkrótce przeczytać swoje nazwisko
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
ci.filozofia&aid=30995810
ale wcześniej musisz UDOWODNIĆ, że jesteś prawdziwym TROLLEM
a więc w odpowiedzi na poniższy model fizyczny przestrzeni
MUSISZ napisać, że to nie jest model fizyczny przestrzeni
napisz tak: ja TROLL Dawid Chmiel TWIERDZĘ że fizyczny model
zaprezentowany przez ksRobaka NIE JEST modelem fizycznym
i do tego dodaj kilka epitetów obrażających autora.
~
Nie ma lekko. Chcesz być TROLLEM to udowodnij swoją trollowatość
~
Edward Robak Kraków, 29 maja 2004r. \|/ re:

a oto MODEL FIZYCZNY PRZESTRZENI
________________________________

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
ci.filozofia&aid=31004995

Użytkownik "Bartek"
> Użytkownik "ksRobak" <e...@p...onet.pl>

> Opowiedz mi o przestrzeniach sztywnych ?
> [Bartek]

OK.
Jak wiesz - fala elektromagnetyczna posiada pewną charakterystyczną
wielkość która ją określa. Ta wielkość to "długość fali e-m"
Ludzie nauczyli się mierzyć tę długość za pomocą siatek dyfrakcyjnych
i interferometrów. Także wzorzec długości wykorzystuje tę własność
że "światło w próżni rozprzestrzenia się ze stałą prędkością 'c' "
a więc długość fali nie zmienia się.
Nie tak dawno wykryto promieniowanie reliktowe. Okazało się, że
z każdego kierunku wszechświata dociera do Ziemi fala e-m
której największe natężenie a więc szczyt przypada mniej więcej
w okolicach fali którą wysyła ciało o temperaturze 2,74°C.
Ta stała w "próżni" długość fali to odcinek który "mierzy przestrzeń"
wyobraź sobie sześcianiki które posiadają dokładnie i zawsze
takie same wymiary. Taki sześcianik odpowiada długości fali.
Jeśli te szcześcianiki ułożysz jeden na drugim i jeden obok drugiego
to wypełnią CAŁĄ PRZESTRZEŃ. Taka przestrzeń jest sztywna
bo sześcianiki są niezmienne i choć w wielu punktach przestrzeni
temperatura może być wyższa to nie zmienia to faktu, że przestrzeń
sześcianików NIE ZMIENIA SIĘ.
Oczywiście rzeczywista przestrzeń jest maskowana nieskończoną
ilością takich matryc sześcianikowych które stanowią współistniejące
sfery wokół dowolnego PUNKTU przestrzeni.
To najprostszy model jaki Ci mogę zaprezentować słowami.
Gdyby istniała taka tablica na której mógłbym Ci to narysować
to obraz byłby bardziej wymowny.
Nie ma tablicy to nie narysuję hehe
Spróbuj sobie narysować sam. :-)
Edward Robak Kraków, 29 maja 2004r. \|/ re: