Re: stalowe ogrodzenie

Data: 2006-07-19 19:13:43
Temat: Re: stalowe ogrodzenie
Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

"jar" <t...@w...pl> wrote in message news:e9lrkj$csl$1@news.onet.pl...

> Co 6 lat więc jeszcze nie jest tak straszanie. Chociaż troche tego będzie
> bo ok. 40m
> samych przęseł wysokie na 1.2m + ok. 10 m ( 3 furtki i 1 brama wjazdowa) .
>
> W cynkowni wołają ok. 1,8zl za kg ocynkowania stali. Myśle, że całe
> ogrodzenie może ok. 1000kg ważyć i teraz nie wiem,
> czy lepiej wydać ok. 2000zl na ocynkowanie, czy zostawić na coś innego.
> Jaki może być koszt pomalowania tych 1m2 Hammeritem o którym pisałes?

Potaniał, ale nie wiem ile kosztuje, tyle że wydajny i dobrze kryjący.
Polecam sam maluję wózek widłowy, ale żona kupowała farbę, więc musisz się
dowiedzieć w sklepie. Myślę że warto, małą kątówkę, szczotkę do niej i można
czyścić, chyba, że nowe, to i tak trzeba rozkonserwować, zgorzeliny na
słupkach usunąć...