stały repertuar awantur

11. Data: 2002-11-19 11:00:46

Temat: Re: stały repertuar awantur
Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sveana" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ard3jf$fuf$1@news.onet.pl...

> A czemu slodzisz zupy? Wszystkie? Bo ogolnie to zupy chyba sie soli.....

Nasza znajoma, świetna kucharka zresztą, powiedziała nam kiedyś w wielkiej
tajemnicy, że jak się przeciętną zupę trochę posłodzi to jest lepsza. I
faktycznie jest. Nie chodzi o to, żeby była słodka, tylko o jakieś 1/2
łyżeczki cukru na gar. Bardzo wzbogaca smak.
Sowa

12. Data: 2002-11-19 11:13:40

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A w temacie
Jak mój ojciec chce wkurzyć mamę to zaczyna zaglądać po garach. Parę
szczęknięć pokrywkami i awantura jak się patrzy.
Kwestia jego jedzenia jest zresztą cała problematyczna.
Kiedyś mama go pyta co by zjadł. No jajka mu usmaż. No to usmażyła ta jak
najczęściej lubi i jada - sadzone. Siada tato do stołu i nie je tylko patrzy
w te jajka nastroszony jak borsuk. Mama pyta co mu się nie podoba. A Tato na
to: Nie Z TEJ STRONY je usmażyłaś!
Obraził się i nie jadł. Potem się okazało, że chciał jajecznicę, szkoda
tylko że nie wyartykułował tego przed smażeniem.

Innym razem wołam ojca na obiad, który już stoi na stole, i od razu widzę że
go denerwuję, więc pytam czemu nie będzie jadł. Myśli, myśli i nagle
wymyślił: bo wczoraj jadłem!

I o takie perełki w sumie pytam. O małe rodzinne absurdy, które choć
denerwują to ubarwiają nam życie, i czynią go niepodobnym do codzienności
blźnich.
Sowa

13. Data: 2002-11-19 11:27:28

Od: "Jojo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> I o takie perełki w sumie pytam. O małe rodzinne absurdy, które choć
> denerwują to ubarwiają nam życie, i czynią go niepodobnym do codzienności
> blźnich.

TŻ z pójściem do toalety zaczeka zawsze do ostatniej chwili przed wyjściem,
kiedy ubrani noge za próg juz przekładamy, no i pienimy sie z małym ,
spoceni jak szczury, przez okres godzinnego posiedzenia TŻ w przybytku :)

pozdr.Joanna

14. Data: 2002-11-19 11:34:00

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Księgarnia Internetowa "Kraina Książek"
http://www.ksiegarnia.com.pl/
Sprowadzamy książki z całego świata.
> Czy macie mili grupowicze stały temat kłótni z partnerem?

Oczywiście......że mąż hoduje nadwagę i nie ma ochoty na jakikolwiek ruch.
jeżdzi do pracy autem, potem wraca do domu....i tyle.
Dobrze, ze mieszakmy na IV pietrze bez windy :)
Ola

15. Data: 2002-11-19 11:48:56

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Oczywiście......że mąż hoduje nadwagę i nie ma ochoty na jakikolwiek ruch.
> jeżdzi do pracy autem, potem wraca do domu....i tyle.
> Dobrze, ze mieszakmy na IV pietrze bez windy :)

Hehe, skąd my to znamy.....;)
Z tą różnicą, że piętro trzecie.
Ewa

16. Data: 2002-11-19 11:51:08

Od: "Monika Wesolowska" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Temat słodzenia zupy jest tematem bardzo drażliwym, i ciągnie się od
> dłuższego czasu nie rozwiązany. Staramy się go unikać.
> Czy u was też królują tematy zapalne?

ja jestem zwolenniczka szukania prostych rozwiazan: jesli kwestia
doprawiania zupy to dla was wielki problem niech kazdy ja sobie doprawia na
talerzu indywidualnie;
i podobnie: jesli partner sciaga z was koldre w nocy, to spijcie pod dwiema;
jesli klocicie sie o to, kto bedzie zmywal naczynia, oszczedzajacie
pieniadze przez kilka miesiecy i kupcie zmywarke itepe. itede.

17. Data: 2002-11-19 12:07:28

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hehe, skąd my to znamy.....;)
> Z tą różnicą, że piętro trzecie.

No to się cieszcie że nie jest odwrotnie.
Mój mąż 2 razy w tygodniu chodzi grać w piłkę na salę, 2-3 razy w
tygodniu na ściankę wspinaczkową, raz na basen.
I ciągle ma do mnie pretensje że ja za mało sie ruszam, bo ja teraz to
tylko raz w tygodniu na basen no i w weekendy w góry.
;-))

Pozdrowienia.

Basia

P.S.
Mąz ma 52 lata a figurę 22-latka, ani śladu brzucha.

18. Data: 2002-11-19 12:09:01

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jesli klocicie sie o to, kto bedzie zmywal naczynia, oszczedzajacie
> pieniadze przez kilka miesiecy i kupcie zmywarke itepe. itede.

Jak rozwiązać problem odrabiania lekcji przez dzieci, które nie chcą
tego robić ?

(to Ty ich tak rozpusciłaś ... itd).

Pozdrowienia.

Basia

19. Data: 2002-11-19 12:19:45

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Nov 2002 13:09:01 +0100, Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> wrote:
:
: Jak rozwiązać problem odrabiania lekcji przez dzieci, które nie chcą
: tego robić ?

a te dzieci masz nastoletnie, czy mniejsze? nastolatki moglyby juz same brac
odpowiedzialnosc za swoje lekcje.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

20. Data: 2002-11-19 12:21:04

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jojo" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
(...)
> TŻ z pójściem do toalety zaczeka zawsze do ostatniej chwili przed
wyjściem,
I tu mi sie przypomniało apropos toalety. Jak ja juz musze skorzystac (a
mam niestety toalete razem z łazienką) to wtedy zaczynają sie pielgrzymki. A
to dziecko chce siusiu a to mąż potrzebuje suszarki a to pies tez cos chce i
nawet tam spokojnie posiedziec nie moge :-))))))

Magdalena+Karolka (27-10-97) +...(06-01-03)
http://strony.wp.pl/wp/mwota/
http://tweety2000.w.interia.pl/

LEGAL CABLE DESCRAMBLER mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmm 3636 [14/2]
ATTRACT HOT SEXY WOMEN EASY WITH PHEROMONES (READ MORE) ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff fffffffff 9412 [1/2]
Naturalne planowanie rodziny
Bardzo wazne - poszukiwania grupy krwi dla umierającego dziecka ARh-
Długie i problematyczne