stanowcze T/N dla wychgodzenia dziewczyny z kolezankami na tance

81. Data: 2006-08-23 14:06:52

Temat: Re: stanowcze T/N dla wychgodzenia dziewczyny z kolezankami na tance
Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: el Guapo [23 Aug 2006 09:29:22 +0200]:

> Nie zdarzyło Ci się wyjść do koleżanki po jakąś pierdołę,
> które to wyjście jakoś tak samo z siebie przeistoczyło się
> w przegadany cały wieczór?

Zdarzyło, ale w łóżku z nią wylądować to nie... Mimo
nawet tego, że bi jestem...

> 'Okazja czyni złodzieja' - kobieta wcale ne musi wychodzić
> potańczyć z nastawieniem bzyknięcia się [...]

Albo ja dziwna, albo ty dziwne te baby jakieś znasz...
Mi dostawiający się do mnie facet, jeśli z kimś jestem,
sprawia najzwyklejszy dyskomfort- bo to nie jest 'ten'.
Uczucie podobnie wkurzające, co powrót do domu i wejście
w szafę bo akurat pod moją nieobecność się przemieściła
pod wpływem mojego Szczęścia... Takie, że coś jest nie
tak jak normalnie i nie tak jak powinno. Podniecenie mi
kompletnie nie w głowie, robi mi się odruch szybciutkiego
doprowadzenia sytuacji do pożądanego stanu.

Kira

--
/(o\ : http://kira.wwt.pl :: http://cyber-girl.net :
\o)/ GG: 1565217 :: I am what I am, I do what I want

82. Data: 2006-08-23 14:13:02

Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl> szukaj wiadomości tego autora

elGuapo wrote:
(...)
> Paranoiczne byłoby gdybym twierdził, że tak MUSI być - ja tylko
> twierdzę, że MOŻE. Gdy się wsiada do samochodu nie można
> wykluczyć możliwości uczestniczenia w wypadku samochodowym, co nie
> oznacza, iż uczestnictwo w wypadku jest nieuniknione.

Ale chyba nie zakazujesz dziewczynie/żonie wsiadać do samochodu? (tu
właśnie pojawia się owa "paranoiczność") ; ]

--
"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade

83. Data: 2006-08-23 14:17:48

Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl> szukaj wiadomości tego autora

elGuapo wrote:
(...)

> Nie w 100%, ale niemal.

100% pewności nigdy nie ma, nigdzie. Ale równie dobrze ktoś może ci ją
odbić przez gadu-gadu (jeśli nie-100% pewność to już prawdopodobieństwo) ; ]

(...)

> Rozwiązaniem którego nie mam pojęcia skąd się u mnie
> doszukujesz?!?

Może, sorry ; )

84. Data: 2006-08-23 14:22:34

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz wrote:

> Powiem Ci, ze kobiety zarzucaja mezczyznom niewiernosc itp, ale ponad 80% z
> nich zachowuje sie dokladnie TAK samo jak Nam to zarzucaja.

ty nie pisales cos zeby sie trzymac tematu? :)

> Kobiety sa latwe, prawie wszystkie - kwestia tylko tego kto i jak je wyrywa.

pozostaje jeszcze kwestia po co i gdzie chodza w czym wlasnie pies
pogrzebany

> A kobiety? Ani nie zasnie w knajpie, ani pawia nie pusci, ani sie
> napierdalac nie bedzie.

duzo straciles

> Na koniec:
> 1. sytuacje z mojego zycia, ktore sa tu opisane sa na faktach
> 2. Mam zasady, dlatego nie ruchalem lasek ktore maja facetow (poza tym
> brzydze sie penetrowac lache, w ktora pare godzin wczesniej ktos sie
> spuszczal)

jaki jest dla ciebie bezpieczny czas wchlaniania spuszczania?

> 5. Cokolwiek i ktokolwiek tu cos odpisze i tak mam racje, bo jak juz
> wspomnialem troche widzialem i doswiadczylem a nie obracalem sie w
> nieodpowiednim, ograniczonym czy niedouczonym towarzystwie.

czegos nie zalapalem: "Moglem ja przeruchac, bo sie umowilismy jeszcze
raz w jakiejs knajpie ale odpuscilem." - za pierwszym razem nie poszlo?:
"zaczalem sie z nia lizac jakbysmy oboje z 5 lat nie uprawiali seksu,
jej noge zalozylem na moje biodro, reka miedzy uda, druga reka rozpinala
jej kurwa 75D itp (nie rznelismy sie). Wszystko to po godzinie
znajomosci........"

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

85. Data: 2006-08-23 14:23:52

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz wrote:

> Nieeee, to wy kobiety zarzucacie nam facetom, ze jezeli facet rwie panny to
> jest ok a kiedy odwrotnie to kobieta jest dziwka.

kobiety zarzucaja facetom, ze dziwki ich rwa?

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

86. Data: 2006-08-23 14:28:14

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz wrote:

> [...]

> (pesymista twierdzi że wszystkie kobiety to dziwki,
> optymista co prawda tak nie sądzi, ale ciągle ma nadzieję, Bluzgacz dziwki

ja sie juz totalnie pogubilem, to ktore to sa szmaty i dlaczego nimi nie
gardzisz?
--
Come In Number 51, Your Time Is Up

87. Data: 2006-08-23 14:28:38

Od: "el Guapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"es_" <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl> wrote in message
> elGuapo wrote:
> (...)
>
> Ale chyba nie zakazujesz dziewczynie/żonie wsiadać do samochodu? (tu
> właśnie pojawia się owa "paranoiczność") ; ]

Powróćmy do początku podwątku - ja nie twierdzę, że każde wejście do samochodu
kończy się wypadkiem.
Polemizuję tylko z krystalicznie czystym postawieniem sprawy przez Kirę, że
albo chce i wtedy się puści, albo nie chce i wtedy na pewno się nie puści.
Życie czasem może ze ' z początku szczerze nie chce' doprowadzić do 'a mimo to
się puści'. Żaden kierowca nie zakłada wypadku, ani raczej do niego (świadomie)
nie dąży, ale pomimo tego wypadki się zdarzają i to wcale nie wyłącznie z winy
pragnących śmierci desperados.
Nie zdarzyło Ci się rozczarować do samego siebie, bo mi owszem (z zadziwieniem
siebie samego jest statystycznie trudniej, ale i to się czasem zdarza). Efekt
Motyla IMHO ma zastosowanie także w odniesieniu do ludzkiego postępowania.

Pozdrawiam
EG

88. Data: 2006-08-23 14:45:57

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kira" <c...@-...pl> wrote in message

> [...]
> Mi dostawiający się do mnie facet, jeśli z kimś jestem,
> sprawia najzwyklejszy dyskomfort- bo to nie jest 'ten'.

To chyba i na tańce milej powinno być chodzić z 'tym'?

Pozdrawiam
EG

89. Data: 2006-08-23 15:21:31

Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kira w news:ecg389$bod$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

> Bardzo ładne opowiadanka, ale jakieś takie mało jednak
> obserwowalne na żywo. Przeze mnie znaczy. Wnioskuję więc
> że to chyba kwestia doboru towarzystwa.

Jeżeli chodzi o to co kto i przy kim powie to najwyraźniej masz rację -
kwestia doboru towarzystwa. Oczywiście nie ma co popadać w żadną ze
skrajności. Nie wszystkie i o wszystkim mówią przy mnie. Jeżeli jakiejś się
podobam to z takim hasłem nie wyskoczy. Jeżeli mnie za bardzo nie zna to też
będzie się pilnować. Podobnie w drugą stronę. Ale o tych zbędnych
kilogramach to nie raz słyszałem. Nawet bardziej intymne tematy (np.
miesiączka) są poruszane. Mam koleżanki, z którymi potrafię rozmawiać na
temat kobiet mijanych na ulicy. One potrafią mówić przy mnie o facetach.
Traktujemy się normalnie, nie udziwniamy naszych kontaktów. W końcu nic co
ludzkie nie jest nam obce.

pozdrawiam
Greg

90. Data: 2006-08-23 15:22:02

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

el Guapo wrote:

> Polemizuję tylko z krystalicznie czystym postawieniem sprawy przez Kirę, że
> albo chce i wtedy się puści, albo nie chce i wtedy na pewno się nie puści.

z reguly tak wlasnie jest :)

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

Jak mówić do mężczyzny? ;)