Re: staż na dyplomowanego

From: "Yorick" <y...@p...pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: staż na dyplomowanego
Date: Thu, 7 Aug 2003 22:49:22 +0200

Użytkownik "Roman Stachowiak" <a...@n...org> napisał w
wiadomości news:bgua8l$cce$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Pisząc o robieniu czegoś POD awans miałem jednak na myśli działania
bardziej
> merytoryczne niż zbieranie papierków.

Wiem :-)
Tym niemniej zgodzi się Pan chyba, że przy obecnej procedurze awansu
zawodowego 'zbieranie papierków' jest (niestety) jednym z najważniejszych
działań jakie musi podjąć zainteresowany nauczyciel...

> Zresztą proszę zajrzeć tutaj:
> http://www.gimnazjum.pl/karta/moja/moja_files/moje_d
okonania.htm#awans
> Myślę, że nieco rozjaśni to moje podejście do kwestii awansu.

Gratuluję osiągnięć :-)

Martwi mnie tylko jedno: kiedy klikam na zakładkę 'Moje plany na przyszłość'
wyświetla mi się pusta strona... Aż tak źle? Czyżby już dotarły do Pana
najnowsze informacje o kolejnych pomysłach MENIS-u? ;-))

--
Pozdrawiam serdecznie,
Yorick