stek, mazurek i swieta

1. Data: 2001-04-13 07:01:38

Temat: stek, mazurek i swieta
Od: GB <g...@n...usa.net> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie już macie zaplanowane menu świąteczne, ale w takim razie na 'po
świętach ' naprawdę polecam stek z indyka, na który pomysl rzuciła Joanna
Duszczyńska. Robiłam wczoraj - zachwytom końca nie było. Zawsze robiłam
pierś indyczą jak schabowe, ale obsypana ziołami, w grubym plastrze, krótko
zesmażona jest cudownie soczysta, pachnąca, mięciutka, po prostu... niebo w
gębie. Aha, tylko trzeba jeszcze trochę natrzeć czosnkiem (ale ja dodaję
czosnek do wszystkiego :-)). Dzięki Joasiu, to już będzie stały punkt w
moim domowym menu.
U mnie mazurki (według Dany) zostały skończone wczoraj po północy - polecam
Dany przepisy, zapowiada się, że będą pyszne - bo śliczne już są. Jest też
jeden z masą kaimakową z puszki - nic nie wybuchło, masa jak zwykle super.
No i na koniec oczywiście życzę Wam wszystkiego najlepszego z okazji Świąt.
Oby Wasze baby rosły wspaniale, a pasztety rozpływały się w ustach!

GB

1. Data: 2001-04-13 07:43:55

Temat: Re: stek, mazurek i swieta
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GB" <g...@n...usa.net> napisał w wiadomości
> Pewnie już macie zaplanowane menu świąteczne, ale w takim razie na 'po
> świętach ' naprawdę polecam stek z indyka, na który pomysl rzuciła Joanna
> Duszczyńska.

Uśmiałam się... przepraszam... Miło mi że Ci smakowało...Szkoda, ze ja nie
jestem taka zorganizowana... Jeszcze nic nie kupiłam na święta - dzisiaj
dopiero będę robiła zakupy - tylko kabanosy są już w lodówce w takiej
ilości, ze chyba przetrzymają do śniadania w niedzielę, bo dzisiaj jest
zakaz... Właściwie wiem, co upiekę... Mazurków nie będzie u mnie, bo ja po
prostu mazurków nie lubię... A w poniedziałek mam mieć gości na obiedzie...
moja wina... moja wina... moja wina... sama ich zaprosiłam i jeszcze się nie
zdecydowałam, co zrobię na ten obiad - decyzja chyba zostanie podjęta w
przypływie rozpaczy twórczej podczas zakupów... znaczy spontanicznie...
Pozdrawiam serdecznie i wesołych świąt życzę...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-04-13 07:53:17

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik GB <g...@n...usa.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
> U mnie mazurki (według Dany) zostały skończone wczoraj po północy
> - polecam Dany przepisy, zapowiada się, że będą pyszne - bo śliczne
> już są.

Strona Dany i jej wielkanocne przepisy sa rowniez polecane w dzisiejszym
Dzienniku Wschodnim :)

Dano, jestes slynna i coraz bardziej znana! :)

Pozdrawiam swiatecznie
Lilla

Wesolych Swiat
Ciasto karmelowe
Czy nikt z was nigdy nie robil marcepanu?
Ciasta i temperatury
Gdzie kupić kasztany na Slasku?