sterylizacja

101. Data: 2006-02-11 16:02:42

Temat: Re: sterylizacja
Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq1euo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
news:dsj58u$4hr$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Pojedyncze przypadki sie zdazaja,..czy ja napisalem,ze 100% ksiezy jest
> super?? Ty podalas jeden przypadek,..ja moge podac bez problemu 15, ksiezy
> ktorzy od ust sobie odejmuja,zeby pomoc drugiemu. Znam torche ksiezy i
> widze, ktorzy jacy sa i co robia. A ze wsrod calej grupy znajdzie sie
> paru,ktorzy postepuje ZLE to jest bardzo przykre,...ale zdaza sie i ja
> temu nie przecze.

Czyli jedno oszustwo to żadne oszustwo ? Jeśli władzy zwierzchniej tego
księdza nie przeszkadza, że on od lat kantuje (chyba nie sądzisz, ze nikt
poza świeckimi się nie zorientował, że ma miejsce szwindel) to najwyraźniej
akceptuje taki stan rzeczy. Czyli - popiera oszusta. Ale jedna kuria, która
przymyka oczy na oszustwa jeszcze o niczym nie świadczy, prawda? Zasadniczo
księża są czyści jak łza...

Cóż za wspaniały relatywizm moralny.

:D

> wiesz ile przez 50 lat komunizmu bylo wyslanych ludzi do seminariow,
> specjalnie po to aby od srodka Kosciol rozwalac i w nim bruzdzic?? ...
> pomysl o tym,...nie wszycy kaplani sa swieci i zostali ksiezmi z
> powolania,..niestety

Oczywiście. I biskupi nie są z powołania, więc dlaczego mają komuś patrzeć
na ręce itd. itp. Jednym zdaniem - KK jest cudowny, pełen wspaniałych ludzi,
tylko ta komuna mu nabruździła...

Ciekawe na co zrzucają winę Amerykanie, którzy komuny 50 lat nie mieli? Kto
tam jest winny ukrywaniu śmierdzących spraw seksualnych wśród księży? Pewno
mormoni...

Monika

102. Data: 2006-02-11 16:04:52

Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza" <i...@e...pl> napisał w wiadomości
> Oj trochę przesadzasz z tym "należeniem" do kogoś (czyt. rodziców) dzieci.
> Jeżeli już mowa o Bogu to pamiętaj że wszyscy jestesmy Jego dziećmi (bez
> względu na wiek ;)

Wybacz czy mogłabym sama decydowac o tym, czyim jestem dzieckiem ?

:D

Monika

P.s. Z braku jaj, ze względu na mój pogląd na fakt istnienia boga, możesz mi
urwać cycki :D

103. Data: 2006-02-11 16:14:33

Od: "iza" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wybacz czy mogłabym sama decydowac o tym, czyim jestem dzieckiem ?

Wybacz, ale nikt z nas nie może o tym decydować ;)

Iza

ps. co do mastektomii to zgłoś się do sobate - pewnie w Gorlizt tez można ją
sobie zafundować za odpowiednią opłatą ;)

104. Data: 2006-02-11 16:28:43

Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wybacz, ale nikt z nas nie może o tym decydować ;)

Ze znajomości prawa rodzinnego - jedynka ;)

Tyle w kwesti bycia dzieckiem istot które istnieją.

O rodzicielstwie istot, w których istnienie niektórzy wierzą - nie
wypowiadam się

Monika

105. Data: 2006-02-11 17:41:25

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro tego nie potrafisz, to po co zabierasz głos w temacie o którym masz
> pojęcie zaczerpnięte zapewne z filmu "niemy krzyk" ? (gdzie, nota bene,
> jako ofiary aborcji pokazuje się płody w wieku, w którym np. w naszym
> kraju aborcji się nie dokonuje)

na ktoryms etapie ma taka liczbe jak podalem,
na ktorym niewazne, chodzilo mi o to, ze dlaczego
wieksza 'kupa bialka' ma prawia wieksze od mniejszej
'kupy bialka'

Tomek

106. Data: 2006-02-11 17:47:08

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I tym się różnimy... Bo pogarda wobec ludzi tylko dlatego, że mają inne
> przekonania niż ja, jest dla mnie zaprzeczeniem człowieczeństwa. I nie

ok, mozemy sie roznic w patrzeniu na to ile podatku placic,
i w tym nie pogardzam innymi,
ale jesli chodzi o sprawe tego czy to jest morderstwo czy nie
i kto mowi , ze to jest morderstwo i chce ten czy popelnic
niebawem szukajac kliniki to takim mordercom pogardzam

> Nota bene, nie zauważyłam, żeby ktokolwiek w tym wątku prezentował poglądy
> zblizone do Hitlera... No, może poza jedną istotą, która za postępowanie

szczerze mowiac nie wiem co jest gorsze, zabicie jednego ale swoje dziecka
czy masy innych ludzi -- i w perwszym i drugim przypadku trzeba byc
pogardy godnym czlowiekiem

w kazdym razie niestety juz wiecej istnien ludzkich zostalo pozbawionych
zycia poprzez aborcje niz w czasie II wojny

Tomek

107. Data: 2006-02-11 18:46:16

Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomm" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> szczerze mowiac nie wiem co jest gorsze, zabicie jednego ale swoje dziecka
> czy masy innych ludzi -- i w perwszym i drugim przypadku trzeba byc
> pogardy godnym czlowiekiem

Tylko ciągle pomijasz jeden aspekt - morderstwo to jest w oczach Twoich, ale
np. nie w oczach prawa w niektórych miejscach w Europie (na np. 4
tygodniowym płodzie), a zbrodni hitlerowskiej nikt przy zdrowych zmysłach
nie podważa;

I jakoś przemilczasz wątek, który najwyraźniej jest dla Ciebie niewygodny.
Czy za niezagnieżdżoną a zapłodnioną komórkę jajową powinnam dostać
pieniądze z ubezpieczenia, jak za zmarłe dziecko? Czy za niezagnieżdżoną a
zapłodnioną komórkę jajową powinnam dostac urlop okolicznościowy jak w
przypadku śmierci dziecka? Czy za niezagnieżdżoną a zapłodnioną komórkę
jajową powinnien ZUS wypłacać zasiłek pogrzebowy? Czy niezagnieżdżona a
zapłodniona komórka jajowa powinna mieć prawo do katolickiego pogrzebu ?

Czy przyjęcie tabletki wczesnoporonnej (która do takiego zagnieżdżenia nie
dopuszcza) to równiez morderstwo?

Czekam z niecierpliwością na Twoją odpowiedź na te pytania.

Monika

108. Data: 2006-02-11 19:07:26

Od: GosiaM <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pamana napisał:

> mam mozg i macice a ty co masz?
> p.

On ma PiSiora ;)
Zadziwiajace jest ze wiekszosc glosow przeciw aborcji pochodzi od mezczyzn.

GosiaM

109. Data: 2006-02-11 19:16:03

Od: GosiaM <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tomm napisał:

> kolejne absurdalne klamstwo, wcale ich nie ubywa, po prostu obecne
> prawo broni dzieci juz narodzonych i nie ma sensu tutaj robic jakies
> wrzawy

Oczywiscie ze nie ma sensu robic wrzawy, a niech sobie zdechna porzucone
w krzakach, a niech sobie siedza w domach dziecka, a niech ich ulica
wychowa i pedofile wykorzystuja :/ . Niech kazdy kto z taka zacietoscia
broni nienarodzonych wezmie do siebie choc jedno takie narodzone
niechciane dziecko. Ale juz takich odwaznych jest naprawde niewielu,
wiekszosc woli pokrzyczec w obronie nienarodzonych bo to i mozna pokazac
sie z takiej dobrej, moralnej strony i nie ma zadnych zobowiazan :/

--
GosiaM

110. Data: 2006-02-11 19:23:00

Od: "iza" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ze znajomości prawa rodzinnego - jedynka ;)

Heh to ty chyba inne prawo znasz niż ja ;) Dziecko może się wypowiadać co
najwyżej w kwestii przysposobienia a nie tego jakich chce mieć rodziców.
Gdyby tak było w tej chwili mielibyśmy już całe multum dzieci
"rozwiedzionych" ze swoimi rodzicami i "pożenionych" z "rodzicami" z wyboru
;)

Iza

gdzie sprawdzić lekarza
grzybica u trzylatka??