stetoskop-ktory?

1. Data: 2003-10-26 18:30:43

Temat: stetoskop-ktory?
Od: Klaudia <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Musze sobie kupic stetoskop. Czy Ktos (najlepiej lekarz) moglby mi polecic
jakis dobry? chodzi mi o internistyczny. No i tak mniej wiecej do 300 zl.
Wiem, ze Littmany sa dobre, ale niestety drogie :-(
Pozdrawiam serdecznie
Klaudia

2. Data: 2003-10-27 12:49:02

Temat: Re: stetoskop-ktory?
Od: Klaudia <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam.
> Musze sobie kupic stetoskop.

Hm... czy naprawde na tej grupie nie ma klinicystow, ktorzy mogliby doradzic
studentce?
A moze to zbyt banalne pytanie? Moze te wiedze powinnam wyssac z mlekiem
matki :-) Ale nie jest ona lekarka, wiec odpada ;-P

Pozdrawiam
Klaudia

3. Data: 2003-10-27 15:22:18

Od: "SzM" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak musze wyslyszec cos subtelnego to uzywam Littmana Classic. Na studiach
mialem jakigos Labtronica (byc moze przekrecilem nazwe) - dobre choc
strasznie ciezkie, ale duzo tansze od Littmanów. Te sluchawki "graly" w
jakims zachodnim serialu medycznym, faktycznie maja rasowy wyglad.
Ale na co dzien korzystam z "panstwowych" sluchawek "no name":). Ewidentne
zmiany osluchowe zdiagnozuje sie nawet tanim stetoskopem (serce, pluca,
pomiar cisnienia, perystaltyka, szmer przetoki, zwezenie t. szyjnej).

SzM

4. Data: 2003-10-27 15:58:13

Od: Klaudia <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

SzM wrote:

> Jak musze wyslyszec cos subtelnego to uzywam Littmana Classic. Na studiach

Dzieki za odpowiedz :-) Czyli wynika z tego, ze nie musze sie wykosztowywac
na Littmana? Kamien z serca. A moze znasz jakies wytyczne, ktorymi
powinnam sie kierowac idac do sklepu i wybierajac...? bardzoby mi to
pomoglo.
Dziekuje raz jeszcze i pozdrawiam
Klaudia

5. Data: 2003-10-27 16:42:46

Temat: Odp: stetoskop-ktory?
Od: "Anka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na Littmana? Kamien z serca. A moze znasz jakies wytyczne, ktorymi
> powinnam sie kierowac idac do sklepu i wybierajac...? bardzoby mi to

Ja używam Rappaporta - ok. 100 zł, dobrze słychać, no i na studiach
ważna jest dla mnie możliwość zmiany końcówek na pediatryczne :)
Minus - jest dość ciężki.
Pozdrowionka
Anka

6. Data: 2003-10-27 17:00:31

Temat: Re: Odp: stetoskop-ktory?
Od: Klaudia <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja używam Rappaporta - ok. 100 zł, dobrze słychać, no i na studiach
> ważna jest dla mnie możliwość zmiany końcówek na pediatryczne :)
> [...]

dzieki wielkie, to juz cos konkretnego:-) Znajomy polecil mi polskiego
Kameda. Slyszalas cos moze o tej firmie?
A to, ze ciezki, to mnie az tak bardzo nie przeraza, wazne, zebym sie czegos
na nim nauczyla :-)

Pozdrowionka
Klaudia

7. Data: 2003-10-27 18:17:16

Od: Klaudia <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

O, mam jeszcze jedno pytanie... lepiej kupic z jednym przewodem, czy z 2?
Chodzi mi o jakosc dzwieku...

Klaudia

8. Data: 2003-10-27 19:04:55

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Oct 2003, Klaudia wrote:

> Dzieki za odpowiedz :-) Czyli wynika z tego, ze nie musze sie wykosztowywac
> na Littmana? Kamien z serca. A moze znasz jakies wytyczne, ktorymi

nie da sie - musisz po prostu sama sprawdzic co Ci bedzie pasowac.
Osobiscie "zajezdzilem" wiele sluchawek i przyznam, ze faktyczni
Littmanny maja nie tylko dobra jakosc ale takze trwalosc. Ale
mysle, ze na studia nie musisz kupowac drogich sluchawek - wystarcza
prostsze a jesli wybierzesz specjalizacje do ktorej beda Ci
potrzebne dobre sluchawki bedziesz miala juz wlasne doswiadczenie
i wybierzesz te, ktore beda Ci odpowiadaly

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

9. Data: 2003-10-27 19:06:11

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Oct 2003, Anka wrote:

> Ja używam Rappaporta - ok. 100 zł, dobrze słychać, no i na studiach
> ważna jest dla mnie możliwość zmiany końcówek na pediatryczne :)
> Minus - jest dość ciężki.

to prawda ja uzywalem tez przez jakis czas Rappaporta - faktycznie
byl dosc ciezki no i niestety po pewnym czasie popekaly membrany

P.

10. Data: 2003-10-27 19:07:57

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Oct 2003, Klaudia wrote:

> dzieki wielkie, to juz cos konkretnego:-) Znajomy polecil mi polskiego
> Kameda. Slyszalas cos moze o tej firmie?

na studia jest wystarczajaco dobry ale nie kupuj ciezkiego
kardiologicznego (jest duzy i ciezki) ale jesli juz internistyczny :)
Te nie sa az tak wielkie i ciezkie. Z drugiej strony te ciezkie
kardiologiczne sa dobre do sluchania serca ale nie nadaja sie
na zajecia pediatrii - to fakt

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz
PGP Key IDs: DH/DSS:0xF3EED8AF

Pomoc-specyfika sportu okresu dojrzewania
toksoplazmoza
Co oznacza wynik Karyotestu
zaburzenie laknienia???
po co płacimy składki zdrowotne???