wiosna

51. Data: 2006-02-28 16:31:57

Temat: Re: sto pytan...
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1dh8exlf9pxnu.hywji1coulyd$.dlg@40tude.net...

> Powinni mieć w przyzwoitych szkółkach, ale to raczej jesienią.

Myślę że w donicy będzie można dostać.
Duży wybór był w Starogardzie...tylko czy akurat tą mieli.....:-)

Pozdrawiam TeresaR

52. Data: 2006-02-28 17:07:23

Temat: Re: wiosna
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> Mimo tego, co sie dzieje za oknem smiem twierdzic, ze wiosna tuz.
> Twierdzenie opieram na nast. przeslankach:
>
> 1. kwitna juz pelna para oczary
> 2. koty sasiadow od piatku koncertuja tak, ze spac nie mozna
> 3. dokonalam pierwszego w sezonie zakupu sadzonki. takiej z pakiem i
> korzonkami.
>
> I guzik mnie obchodzi, ze w nocy dopadalo kolejne 10 cm sniegu.
> Wiosna idzie i juz.
> Pozdrowienia - Ewa

U mnie za oknem też nie ma jeszcze wiosny,
dzisiaj w nocy pomorskie-12(-:
bazie nie kwitną,
ale za to na parapetach już buja:-)
Posadzone Nerine, Eukomisy,Begonie kaskadowe,
Bletillie,Ismeny,sadzonki pelargoni i innych roślineczek.
Nasionka też już czas wysiewać
Jakoś trzeba sobie przyspieszyć tą ociągającą się wiosnę

Pozdrawiam TeresaR

53. Data: 2006-02-28 18:49:31

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od razu głupi... nie każdy musi być ogrodniczym omnibusem od samego
> początku. Ważne że chce i sie uczy
> pozdr

Właśnie, jeśli się równocześnie uczy tej sztuki.

54. Data: 2006-02-28 18:55:43

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko napisał:

> ??????, ?????????? ????!

Tia... ? Twój komp nie umie czytać :-)
U mnie jest OK

Pozdrawiam, Barbara

55. Data: 2006-02-28 19:00:29

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tu nie siać jak znów nam -15 dowaliło :(((

Zimą normalne.

> miałam pofotografowane :(((

> Pozdarwiam z nadzieją
> Kaśka

Leszczyna kwitnie od dłuższego czasu.

56. Data: 2006-02-28 19:10:46

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli juz ktos zabiera sie za ogrod z wlasnej i nieprzymuszonej to
> znaczy
> pik

madrzeje lub nawet - zmadrzal :-)

I dał sobie spokój.

57. Data: 2006-02-28 19:15:01

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Teresa napisał:
> ale za to na parapetach już buja:-)
> Posadzone
> Ismeny

Podlewasz ?I co dalej z nimi robisz ?
Wysadzasz do gruntu? Kiedy ?
Bo ja dzisiaj do swoich zajrzałam, niektóre mają kiełki.
Sprekelia już dawno zaczęła się budzić . Miałam zamiar
dać do doniczki, pewnie zakwitnie w domu .
Kupiłam dzisiaj pazurki jaskra peoniowego. Też podpędzić ?

Pozdrawiam, Barbara

58. Data: 2006-02-28 20:02:47

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości
> Wysadzasz do gruntu? Kiedy ?

W tym roku Ismeny posadziłam do doniczki,za radą Basi :-)
inne lata sadzona była do koszyka na cebulowe,
póżniej w kwietniu do gruntu
Nerine od lat uprawiam w donicach,
ze względu na póżne kwitnienie.

> Bo ja dzisiaj do swoich zajrzałam, niektóre mają kiełki.
> Sprekelia już dawno zaczęła się budzić . Miałam zamiar
> dać do doniczki, pewnie zakwitnie w domu .

Dobrą sprawą jest właśnie wysadzenie
już teraz kiełkujących cebul do koszyków,pózniej w grunt

> Kupiłam dzisiaj pazurki jaskra peoniowego. Też podpędzić ?

Śmiało podpędzaj,pojedyńczo do doniczek ,
a póżniej jak wyżej :-)

Pozdrawiam TeresaR

59. Data: 2006-02-28 20:09:59

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał(a):

> Zimą normalne.

I co z tego, ze normalne....dokończ swą myśl choć jeden raz, bo te
półsłwóka są nudne .....

Pozdr.
Kaśka

60. Data: 2006-02-28 20:40:39

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Popieram , ze wiosna tuż , tuż . Mimo ,że za oknem 0 st.C. to u mnie w
ogrodzie
> pod krzakiem rózy, gdzie snieg nie dosypał , zakwitła kępka przebisniegów.

Przebiśniegi? O matko, u mnie nawet deka gołej ziemi nie widać:(:(:( Że nie
wspomnę o jakiejkolwiek roślinie... I wcale nie jestem na wielce odległej
północy Polski - w połowie drogi między W-wą a Olsztynem...
O matko.... mnie się tam zima dłuży i niech każdy co chce mówi, ale wiosny
brak:(
Pozdrav.Rene

wysylal juz ktos do Islandii roslinki?
Imieniny Mirka
Głos na ropuchę
Modne, piękne i bardzo drogie :) przylaszczki.
Zimujące kaktusy