Zimujące kaktusy

1. Data: 2006-02-26 13:40:14

Temat: Zimujące kaktusy
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Opuncje głównie. Czy komuś przeżywają w gruncie bez okrycia (zasadniczo
chodzi mi o te sławne daszki) i czy potem kwitną?

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

2. Data: 2006-02-26 14:16:51

Temat: Re: Zimujące kaktusy
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:
> Opuncje głównie. Czy komuś przeżywają w gruncie bez okrycia (zasadniczo
> chodzi mi o te sławne daszki) i czy potem kwitną?

Przezywaja bez okrycia (temperatury rzedu -20C bez sniegu, choc
najwyzej kilka dni) i potem kwitna.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2006-02-27 07:30:16

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in news:dtsbag$98t$1
@nemesis.news.tpi.pl:

> Opuncje głównie. Czy komuś przeżywają w gruncie bez okrycia (zasadniczo
> chodzi mi o te sławne daszki) i czy potem kwitną?

Ogrodowi botanicznemu we Wro przezywaja i kwitna.
Tyle, ze rosna w glebokim zwirze, co daje szybkie odprowadzenie wody.
Pozdrowienia - Ewa

4. Data: 2006-02-27 07:39:35

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> "Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in news:dtsbag$98t$1
> @nemesis.news.tpi.pl:

> Ogrodowi botanicznemu we Wro przezywaja i kwitna.
> Tyle, ze rosna w glebokim zwirze, co daje szybkie odprowadzenie wody.

Bardzo dziękuję. A może jeszcze pamiętasz, czy marszczą się przed zimą?

Pozdrawiam, Basia.
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

5. Data: 2006-02-27 07:58:47

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in

> Bardzo dziękuję. A może jeszcze pamiętasz, czy marszczą się przed
> zimą?

Sie marszcza, wygladaja dosc rozpaczliwie.
Pozdrowienia - Ewa

6. Data: 2006-02-27 10:19:29

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> "Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in

> Sie marszcza, wygladaja dosc rozpaczliwie.

Mnie intrygują te: http://www.alta.opole.pl/galeriakaktusy03.htm. Średnio
pomarszczone. ZImują w gruncie bez okrycia. Bardzo facynujące te kaktusy:)

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2006-02-27 10:46:05

Od: "kryk" <a...@a...opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:
> Opuncje głównie. Czy komuś przeżywają w gruncie bez okrycia (zasadniczo
> chodzi mi o te sławne daszki) i czy potem kwitną?

> [...]

Witam serdecznie.Zimują i to bardzo dobrze.:::)))
Jak widac na załączonym obrazku.
Aby do wiosny.Mich.

8. Data: 2006-02-27 14:04:18

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> Mnie intrygują te: http://www.alta.opole.pl/galeriakaktusy03.htm. Średnio
> pomarszczone. ZImują w gruncie bez okrycia. Bardzo facynujące te kaktusy:)

Moze to sam poczatek zimy? Jeszcze sie nie zdazyly dobrze zmarszczyc?
Teraz powinny byc okropnie pomarszczone.

Pozdrowienia,
Michal

9. Data: 2006-02-27 16:20:10

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:CFDMf.131930$Q11.78496@tornado.ohiordc.rr.com..
.

Średnio

> Moze to sam poczatek zimy? Jeszcze sie nie zdazyly dobrze zmarszczyc?
> Teraz powinny byc okropnie pomarszczone.

Teraz, to u mnie jeszcze 20 cm śniegu leży:(

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

10. Data: 2006-02-27 20:20:12

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Opuncje głównie.  Czy komuś przeżywają w gruncie bez okrycia (zasadniczo
> chodzi mi o te sławne daszki) i czy potem kwitną?
>
> Pozdrawiam, Basia.

Posadziłam w ubiegłym sezonie 3 szt. [w 2 rodzajach/gatunkach/odmianach?].
Zimują pod takim właśnie daszkiem z dużej szyby, rabatka podwyższona, dobry
drenaż. Całość jeszcze pod śniegiem ale już niedługo okaże się czy żyją.
Acha, daszek od początku października, w końcu listopada oglądałam je po raz
ostatni, nie były zmarszczone, wyglądały "normalnie" :))
Pozdrawiam, Krystyna

Nomocharis
Prosba o identyfikacje
Cortaderia selloana
Gdzie kupić nasiona iglaków ?- wysyłkowo
Phalaenopsis padnie ?? :(((