Zimujące kaktusy

11. Data: 2006-03-01 18:35:31

Temat: Re: Zimujące kaktusy
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Zielka wrote:

> Posadziłam w ubiegłym sezonie 3 szt. [w 2 rodzajach/gatunkach/odmianach?].
> Zimują pod takim właśnie daszkiem z dużej szyby, rabatka podwyższona, dobry
> drenaż. Całość jeszcze pod śniegiem ale już niedługo okaże się czy żyją.

Tak niedlugo, to moze nie, bo one jeszcze przez pewien czas
wiosna sa pomarszczone i wygladaja jakby padly.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

12. Data: 2006-03-01 20:03:24

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak niedlugo, to moze nie, bo one jeszcze przez pewien czas
> wiosna sa pomarszczone i wygladaja jakby padly.

Zmarznięte chyba będą takie szkliste, wodniste i miękkie. Wydaje mi się, że
inne niż te podsuszone.Póki co to wiosny nie widać :))
Pozdrawiam, Krystyna

13. Data: 2006-03-28 16:02:20

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Opuncje głównie.  Czy komuś przeżywają w gruncie bez okrycia (zasadniczo
> chodzi mi o te sławne daszki) i czy potem kwitną?

Z posadzonych 3 szt.żyje tylko 1. Padły [zielona maź] 2 szt. otrzymane z
nasion - miały być mrozoodporne. Żyje kupiona gdzieś tam za całe 5 zł.
Zdjęcia są tutaj:
http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_krystyna
Zdjęcia robione z lampą, stąd ten brzydki kolorek. Wygląda naprawdę ładnie :))
Pozdrawiam, Krystyna

14. Data: 2006-03-28 16:47:56

Temat: Re: Zimuj
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Zielka wrote:

> [...]
> http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_krystyna
> Zdjęcia robione z lampą, stąd ten brzydki kolorek. Wygląda naprawdę ładnie :))

Wygląda wspaniale. Moje są w tej chwili takie:
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/opuncja.jpg
Trochę niepokoi mnie ten bialo-żółty grzyb.
Chtba będę musiał zarażone fragmenty usunąć.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz

15. Data: 2006-03-28 18:57:17

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wygląda wspaniale. Moje są w tej chwili takie:
> http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/opuncja.jpg
> Trochę niepokoi mnie ten bialo-żółty grzyb.
> Chtba będę musiał zarażone fragmenty usunąć.

Fajne :) Czy były jakoś zabezpieczone przed opadami?
I jaką miałeś najniższą temperaturę?
U mnie było ok. -32 st.C ale całość była pod grubą warstwą śniegu.
Pozdrawiam, Krystyna

16. Data: 2006-03-29 02:17:47

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Zielka wrote:

> Fajne :) Czy były jakoś zabezpieczone przed opadami?
> I jaką miałeś najniższą temperaturę?
> U mnie było ok. -32 st.C ale całość była pod grubą warstwą śniegu.

Nigdy nie zabezpieczałem i przetrwały już co najmniej 10
zim. Najniżej było jakieś -20 C bez śniegu. Ale styczeń
był tutaj ciepły i bardzo dużo padało. Podejrzewam, że
to przez te opady.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

Nomocharis
Prosba o identyfikacje
Cortaderia selloana
Gdzie kupić nasiona iglaków ?- wysyłkowo
Phalaenopsis padnie ?? :(((