Prosba o identyfikacje

1. Data: 2006-02-26 08:49:38

Temat: Prosba o identyfikacje
Od: "d8b" <d...@p...underweb.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Bardzo podoba nam sie pewne drzewo, ktore rosnie przed fabryka Coca-Cola w
Gdyni.

Jest bardzo zwarte w budowie, galezie ma od samego dolu i jest niezbyt
wysokie - po okolo 13 latach osiagnelo wysokosc ok. 3 - 4metrow:
http://www.bonair.neostrada.pl/drzewo/index.htm

Poprosze o podanie nazwy tego iglaka.

d8b

2. Data: 2006-02-26 09:37:46

Temat: Re: Prosba o identyfikacje
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "d8b" <d...@p...underweb.net> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Jest bardzo zwarte w budowie, galezie ma od samego dolu i jest niezbyt
> wysokie - po okolo 13 latach osiagnelo wysokosc ok. 3 - 4metrow:

Będę strzelać, bo zdjęcia nie są najlepsze - sosna pospolita 'Watereri'?
niebieskie ma toto igły?

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net

3. Data: 2006-02-26 10:24:40

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jest bardzo zwarte w budowie, galezie ma od samego dolu i jest niezbyt
> wysokie - po okolo 13 latach osiagnelo wysokosc ok. 3 - 4metrow:

Przepiękne zdjęcia.

4. Data: 2006-02-26 10:27:16

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Będę strzelać, bo zdjęcia nie są najlepsze - sosna pospolita 'Watereri'?
> niebieskie ma toto igły?
>
> Pozdrawiam, Basia.

To kto właściwie pyta, my, czy oni ?

5. Data: 2006-02-26 10:33:12

Od: "d8b" <d...@p...underweb.net> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za jakosc zdjec, ale to zrzut klatek z filmu.
(Jakosc zdjec przed chwila nieznacznie poprawilem):

http://www.bonair.neostrada.pl/drzewo/index.htm

> Będę strzelać, bo zdjęcia nie są najlepsze - sosna pospolita 'Watereri'?
> niebieskie ma toto igły?

Nie ma niebieskich igiel.

Jak pisalem wczesniej - cecha charakterystyczna jest to, ze galezie ma od
samego dolu (nie widac pnia), a na takiej formie bardzo nam wlasnie zalezy.

d8b

6. Data: 2006-02-26 10:35:29

Od: "d8b" <d...@p...underweb.net> szukaj wiadomości tego autora

Dodam jeszcze, ze igly sa ciemnozielone (nie srebrne), a na zdjeciach 1.jpg
i 2.jpg drzewo z tylu po prawej stronie, to rowniez takie samo drzewo.

d8b

7. Data: 2006-02-26 10:35:33

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "d8b" <d...@p...underweb.net> napisał w wiadomości

Jeszcze mogłabym domniemywać sosnę czarną - pokrój się zgadza, stosunkowo
młodych roślin (powiedzmy jakieś 20 lat). Ale bez zbliżeń na 100% się tego
nie określi. Pogogluj pod "Pinus nigra", może coś Ci się skojarzy.

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

8. Data: 2006-02-26 10:38:49

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jak pisalem wczesniej - cecha charakterystyczna jest to, ze galezie ma od
> samego dolu (nie widac pnia), a na takiej formie bardzo nam wlasnie

Zrób fotkę gałązki z bliska.

9. Data: 2006-02-26 10:43:26

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dodam jeszcze, ze igly sa ciemnozielone (nie srebrne), a na zdjeciach
1.jpg
> i 2.jpg drzewo z tylu po prawej stronie, to rowniez takie samo drzewo.
>
> d8b

Długość igieł oraz ich liczba w pęczku.
Takie dane są ważne.

10. Data: 2006-02-26 10:45:14

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> młodych roślin (powiedzmy jakieś 20 lat). Ale bez zbliżeń na 100% się tego
> nie określi. Pogogluj pod "Pinus nigra", może coś Ci się skojarzy.

Oj nie, to nie sosna czarna. Pi razy drzwi igły
wyglądają na niezbyt długie.

Cortaderia selloana
Gdzie kupić nasiona iglaków ?- wysyłkowo
Phalaenopsis padnie ?? :(((
Do wszystkich którzy w ukryciu czytaja grupe!!!!
co mi mąż kupił?- w sprawie sterczyka ;)