wiosna

1. Data: 2006-02-27 07:23:10

Temat: wiosna
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mimo tego, co sie dzieje za oknem smiem twierdzic, ze wiosna tuz.
Twierdzenie opieram na nast. przeslankach:

1. kwitna juz pelna para oczary
2. koty sasiadow od piatku koncertuja tak, ze spac nie mozna
3. dokonalam pierwszego w sezonie zakupu sadzonki. takiej z pakiem i
korzonkami.

I guzik mnie obchodzi, ze w nocy dopadalo kolejne 10 cm sniegu.
Wiosna idzie i juz.
Pozdrowienia - Ewa

2. Data: 2006-02-27 07:32:01

Temat: Re: wiosna
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> [...]
> korzonkami.
>
> I guzik mnie obchodzi, ze w nocy dopadalo kolejne 10 cm sniegu.

Myślenie pozytywne to świetna rzecz, szczególnie że zadymka za oknem:( Ale
ja też już nabyłam jakieś chwasty, na razie uśpione, a dziś chyba pójdę po
kolejne:) I możesz dorzucić przesłankę nr 4 - mój pies linieje na potęgę.
Zwykle to znak niezawodny zmiany sezonu:)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

3. Data: 2006-02-27 08:24:35

Od: "Gleba" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kolejne:) I możesz dorzucić przesłankę nr 4 - mój pies linieje na potęgę.
> Zwykle to znak niezawodny zmiany sezonu:)

W lutym ma być zima ,jeżeli ma być normalnie proszę nie panikować z tą
wiosną

4. Data: 2006-02-27 08:39:07

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gleba" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

) I możesz dorzucić przesłankę nr 4 - mój pies linieje na potęgę.

A ja miałam dzisiaj w nocy -10 za oknem;-(koty jedza na potege.Obawiam
sie, ze do wiosny daleko, a ja juz nie moge sie doczekac;-(Choc jedna
rosline bym juz zasadziła

Gosia

5. Data: 2006-02-27 08:56:22

Od: Piotr Kieracinski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gleba wrote:

> W lutym ma być zima ,jeżeli ma być normalnie proszę nie panikować z tą
> wiosną

Tak, ja tez nie sklaniam sie do paniki; mam nadzieje, ze sezon
narciarski jeszcze potrwa ;-) Podworko cale w sniegu; las tez - warunki
wystarczajace na biegowki (oczywiscie leszczyna kwitnie); nawet na
polach pelno sniegu - to na Lubelszczyznie, bo w okolicach Jaroslawia,
Przemysla - faktycznie wiosna.
pik

6. Data: 2006-02-27 09:01:38

Od: _rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Feb 2006 09:24:35 +0100, Gleba napisał(a):

> W lutym ma być zima ,jeżeli ma być normalnie proszę nie panikować z tą
> wiosną

Godzinę temu radio powiedziało, że 1 marca
zaczyna się wiosna klimatyczna. (Cokolwiek by to
miało oznaczać)

--
pozdrawiam z nadzieją na wiosnę

Moje liliowce:
http://www.fotogalerie.pl/galeria/galeria_raistand

7. Data: 2006-02-27 09:06:18

Od: "Elzbieta Berlicka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> korzonkami.
>
> I guzik mnie obchodzi, ze w nocy dopadalo kolejne 10 cm sniegu.
Popieram , ze wiosna tuż , tuż . Mimo ,że za oknem 0 st.C. to u mnie w ogrodzie
pod krzakiem rózy, gdzie snieg nie dosypał , zakwitła kępka przebisniegów.

Pozdrawiam , Elzbieta

8. Data: 2006-02-27 09:56:24

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta Berlicka" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> Popieram , ze wiosna tuż , tuż . Mimo ,że za oknem 0 st.C. to u mnie
> w ogrodzie
> pod krzakiem rózy, gdzie snieg nie dosypał , zakwitła kępka
> przebisniegów.

A, mi nic nie zakwitło:-(Na dodatek okazało sie, ze mam przemarznieta
roze;-(dziwnie tak, bo połowa gałezi przemarznieta, a połowa nie.

Gosia, z zazdroscia

9. Data: 2006-02-27 10:13:49

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gleba" <p...@o...pl> wrote in news:dtud32$7lu$1@nemesis.news.tpi.pl:

> W lutym ma być zima ,jeżeli ma być normalnie proszę nie panikować z tą
> wiosną

W lutym niech se ta bedzie, nie mam nic naprzeciwko, ale pojutrze juz
marzec...
I nikt nie panikuje, po prostu pora zaczac bywac w sklepach ogrodniczych,
podliczyc kase i zaplanowac budzet na najblizsze dwa miesiace. Mozna do w/w
sklepow dostarczac sie na biegowkach, czemu nie..
Pozdrowienia - Ewa + 2 mowe trytomy, podobniez zolte, hle, hle. Ciekawe,
czy tak samo, jak te z Kokotowa?

10. Data: 2006-02-27 11:36:14

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Szczę?niak napisał(a):

My do wiosny mamy dalej :(((

> 1. kwitna juz pelna para oczary

U nas nie mają zamiaru :(

> 2. koty sasiadow od piatku koncertuja tak, ze spac nie mozna

1,5 tyg temu raz pokoncertowały i sie uspokoiły, cisza jak makiem zasiał...

Rano było -15 na dworze :(

Pozdrawiam mniej optymistycznie
Kaśka

wysylal juz ktos do Islandii roslinki?
Imieniny Mirka
Głos na ropuchę
Modne, piękne i bardzo drogie :) przylaszczki.
Zimujące kaktusy