wiosna

91. Data: 2006-03-02 10:40:18

Temat: Re: sto pytan...
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotrh" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
news:du6h6e$8v9$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A ja właśnie dokupiłem sobie dziś taniutko nasionka daliiMignon
> (pojedyncze)
> i Unwins Hybriden , obie mieszanki opisane dziwnie : jednoroczne ;
> na odwrocie każą jednak bulwy na zimę wykopywać . Ciekawe ;-)
> To jakie one są ?

Jakie chcesz. Możesz nie wykopywać na zimę i wtedy są jednoroczne, możesz
wykopywać i wtedy są bylinowe. Jasne? :-))))))

Unwin są bardzo ładne, miałam kiedyś.

Pozdrawiam, Basia.
--
http://tabaza.sapijaszko.net

92. Data: 2006-03-02 10:41:32

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

piotrh napisał(a):

> [...]
> i Unwins Hybriden , obie mieszanki opisane dziwnie : jednoroczne ;
> na odwrocie każą jednak bulwy na zimę wykopywać . Ciekawe ;-)

Bardzo ładna jest Mignon miałam w zeszłym roku. Sadziłam bulwy. Nie
wykopałam ich na zimę, bo nie mogłam, więc stwierdzam, że są jednoroczne.
Poza tą odmianą nie lubię dali, aczkolwiek Mignon'a mi troche żal.
Pozdrawiam michalina

93. Data: 2006-03-02 10:58:30

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie chcesz. Możesz nie wykopywać na zimę i wtedy są jednoroczne,
możesz
> wykopywać i wtedy są bylinowe. Jasne? :-))))))

Takom i myślił , ale opis mógłby być bardziej jednoznaczny dla
mniej ogrodniczo wprawnych ;-)

> Unwin są bardzo ładne, miałam kiedyś.

Jak będą takie jak na obrazku to cudo : nieduże barwne nie pompony :-)
Te pojedyncze też :-)
--

pozdrawiam :-) piotr

94. Data: 2006-03-02 11:28:37

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:du6hpi$191$1@nemesis.news.tpi.pl AnnaMaja
Walczakiewicz <a...@s...pl> napisał(a):

> Może bulwa "matka" zakopana do ziemi wytwarza mala bulwkę, matka do
> zimy ginie,
> mała-nową zaś wykopujesz i dlatego jednoroczne. Tak sobie
> wykombinowałam :-))))

Hejka. Chyba szkoda, że tak rzadko sobie wykombinowujesz. ;-) Wyraźnie
się marnujesz bo science fiction ma duże wzięcie. :-) Widzę, że z Tadzikiem
moglibyście wspólnie stworzyć nie jeden botaniczny bestseller.
Pozdrawiam fantastycznie Ja...cki
http://encyklopedia.pwn.pl/15564_1.html

95. Data: 2006-03-02 12:38:11

Od: AnnaMaja Walczakiewicz <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś Ty się mnie tak uczepił, jak rzep psiego ogona!
Daj spokój- bo to śmieszne.

96. Data: 2006-03-02 16:13:23

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:du6p05$9oq$1@atlantis.news.tpi.pl AnnaMaja
Walczakiewicz <a...@s...pl> napisał(a):

> Coś Ty się mnie tak uczepił, jak rzep psiego ogona!

Hejka. Znowu nietrafnie wykombinowałaś. :-( Nie traktuj tych żarcików
tak osobiście. Piszesz na forum publicznym więc wystawiasz na ocenę i
krytykę swoją tfurczość ;-) , czy Ci się to podoba, czy nie. Dla mnie nie
jest obojętne, co każdy tu wypisuje, więc reaguję. I mam do tego prawo.

> Daj spokój- bo to śmieszne.

Zastanów się, czy raczej Twoja reakcja nie jest śmieszna. :-)
Pozdrawiam zasadniczo Ja...cki

97. Data: 2006-03-02 17:13:26

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest obojętne, co każdy tu wypisuje, więc reaguję. I mam do tego prawo.

> Zastanów się, czy raczej Twoja reakcja nie jest śmieszna. :-)

Teraz się uczep G.Piltnik, co by wreszcie zatopiona
w fotelu zaczęła studiować literaturę fachową.

Pozdrawia od początku boletus

98. Data: 2006-03-02 17:19:45

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:du7945$h9a$1@atlantis.news.tpi.pl boletus
<b...@o...pl> napisał(a):

> Teraz się uczep

Hejka. Może przydałby Ci się chart, boletusie? ;-)
Pozdrawiam rączo Ja...cki

99. Data: 2006-03-02 17:22:20

Od: AnnaMaja Walczakiewicz <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zastanów się, czy raczej Twoja reakcja nie jest śmieszna. :-)
> Pozdrawiam zasadniczo Ja...cki

Wiesz jakoś wydaje mi sie , że nie jest.

A to postu "zwięzłego" nie zrozumiałeś jaki napisałam. Chyba jako jedyny.
A to mi zalecasz zadbać o sylwetkę. Szczupła jestem wiec nie wiem o co
Ci w związku z tym chodzi.
Teraz następne jakieś wycieczki. Masz coś do Tadka (bo ja nie mam).....
zamelduj o tym Tadkowi.
Mieszasz wszysto.......nie wiem.......... po co to robisz?
To żeby uzasadnić dlaczego tak odczuwam.

100. Data: 2006-03-02 17:35:49

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:du79ku$j4s$1@atlantis.news.tpi.pl AnnaMaja

> [...]
> mam)..... zamelduj o tym Tadkowi.
> Mieszasz wszysto.......nie wiem.......... po co to robisz?
> To żeby uzasadnić dlaczego tak odczuwam.

wysylal juz ktos do Islandii roslinki?
Imieniny Mirka
Głos na ropuchę
Modne, piękne i bardzo drogie :) przylaszczki.
Zimujące kaktusy