wysylal juz ktos do Islandii roslinki?

1. Data: 2006-02-27 00:25:16

Temat: wysylal juz ktos do Islandii roslinki?
Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam do wysylki do Islandii sadzonki drzewek z golym korzeniem.
Dam sobie rade z zabezpieczeniem sadzonek na droge.
Zastanawiam sie czy nie napotkam problemow z samym faktem wysylki roslinek?
Jakies swiadectwa fitosanitarne czy cos w tym rodzaju ?
Z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

2. Data: 2006-02-27 03:17:38

Temat: Re: wysylal juz ktos do Islandii roslinki?
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam do wysylki do Islandii sadzonki drzewek z golym korzeniem.
> Z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Przeprowadzasz się ?

3. Data: 2006-02-27 08:26:08

Od: "Gleba" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Przeprowadzasz się ?

a po co wysyłasz do islandii?

4. Data: 2006-02-27 12:21:28

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Przeprowadzasz się ?
:)
za pare lat na Ponderoze
a poki co to zbieram na przeprowadzke
:)
z pozdrowieniami i usmeichami
_hehehe

5. Data: 2006-02-27 12:22:47

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> a po co wysyłasz do islandii?
:)
kliknij na linka w podpisie
--
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal

6. Data: 2006-02-27 12:24:13

Od: AnnaMaja Walczakiewicz <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Islandia nie jest w Unii co znaczy, że mogą być problemy.
Najlepiej zadzwoń do Urzędu Celnego.
amw

7. Data: 2006-02-27 12:49:02

Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnnaMaja Walczakiewicz" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
> Islandia nie jest w Unii co znaczy, że mogą być problemy.
> Najlepiej zadzwoń do Urzędu Celnego.
> amw
:)
jesli chodzi o wysylke tu w Polsce
to nie ma bolu poczta przyjmnie to co sie wpisze na druczku
:)
gorzej bedzie jak tam na miejscu przyczepi sie UC
a jeszcze gorzej jak paczka wroci do mnie na moj koszt
:(
ale masz racje
zadzwonie jeszcze do UC aby sie dowiedziec wiecej
:)

8. Data: 2006-02-27 12:49:07

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :)
> [...]

Kamyczki z okolicznych pól ?

9. Data: 2006-02-27 13:15:53

Od: AnnaMaja Walczakiewicz <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dużo też wiedzą w firmach kurierskich.
Szczególnie długą liste ma DHL :-),
którego nie polecam bo strasznie kasuja,
ale zadzwonić czego nie wolno
-to tylko tam :-) Wiem z doświadczenia.

> [...]
>:(
>ale masz racje
>zadzwonie jeszcze do UC aby sie dowiedziec wiecej

Imieniny Mirka
Głos na ropuchę
Modne, piękne i bardzo drogie :) przylaszczki.
Zimujące kaktusy
Nomocharis