Re: stokrotka (nasza-klasa)

Data: 2008-05-07 20:10:33
Temat: Re: stokrotka (nasza-klasa)
Od: tren R <t...@p...pl>

JanB pisze:

> Kolego tren R.
> Zgadzam się, że jeżeli ZAŁOŻYMY złą wolę moderatorów i wogóle wszystkich
> innych ludzi to im mniej oni będą mieli wladzy tym lepiej.

ja nie zakładam złej woli. ja zakładam zróżnicowanie poglądów.
to całkowicie ystarczy by zamknąć gębę jakiemuś tam janowi be.

> Natomiast nie widzę powodów, żeby takie założenie przyjmować.
> Naprawdę, gdybym koniecznie chciał uniemożliwić dyskusję na tej grupie to
> potrafiłbym ją teraz zalać gigantyczną ilością spamu i by podziałało.
> Ale tego nie robię i przypuszczam, że jako moderator także bym tego nie
> robił.

rozumiem doskonale twój punkt widzenia.
ale mówiąc konkretnie - masz filtry i się broń.
nie wprowadzaj rozwiązania systemowego, bo system ma to do siebie, że
pożera własne dzieci.

> Tak mi sie wydaje.
> Ja oczywiście nie chciałbym być moderatorem - to męcząca praca, nie mam na
> nią czasu.

hahaha!
a czemu sądzisz, że ktoś ma na nią czas?

--
http://a.co.po.nas.pozostanie.patrz.pl
http://siodme.niebo.patrz.pl