stópka boli...gdyby kózka nie skakała...;(

1. Data: 2004-07-21 07:19:50

Temat: stópka boli...gdyby kózka nie skakała...;(
Od: "Karka" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!Juz 3 dzien mam opuchnięte sródstopie-w linii od duzego palca, w górę,
prawie do kostki...boli jak chodzę - nawet jak uciskam to miejsce
ręką-jakbym miała zbite...Lewa stopa bardziej daje o sobie znać...Wczoraj
moczyłam w gorącej wodzie z mydlinami(szare mydło) i robiłam okłady z
Altacetu...No ale nic nie pomogło...Zapewne objawy te są wynikiem mojego
uczestnictwa w ćwiczeniach "step reebok"...Chodziłam tylko przez dwa tyg.,
4x w tyg, po 1,5 godziny...czy to za dużo?A może wiązałam zbyt mocno
buty?Dodam,iz w czasie ćwiczeń nic mnie nie bolało...aż tu się zaczął
tydzień trzeci i już pewnych ćwiczeń nie byłam w stanie robić...Czy ktoś z
Was wie co powinnam robić?Dalej moczyć i okładać...Na pewno zrezygnuje na
jakis czas ze stepu,bo boje sie przeforsowac...tymbardziej,ze jeszcze w tym
miesiacu baluje na weselu...

Pozdrawiam,
Karka

2. Data: 2004-07-22 08:53:13

Temat: Re: stópka boli...gdyby kózka nie skakała...;(
Od: "KOWALLL" <l...@s...76.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tydzień trzeci i już pewnych ćwiczeń nie byłam w stanie robić...Czy ktoś z
> Was wie co powinnam robić?Dalej moczyć i okładać...

Witam

główna rada... pójdź z tym na ostry dyżur ortopedyczny... tam zrobią Ci RTG,
które być może pokaże iż doszło u Ciebie do złamania kompresyjnego (tzn. w
wyniku długo działających przeciążeń), którejś z kości palucha, śródstopia
bądź już stępu... to co opisałaś pasuje do tego...
moczyć to może nie, ale okłady z Altacetu jak najbardziej i często.. na
obrzęk pomogą..

Pozdrawiam
Ł.Kowalski

3. Data: 2004-07-22 09:43:26

Od: "Karka" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

być może pokaże iż doszło u Ciebie do złamania kompresyjnego (tzn. w
> wyniku długo działających przeciążeń), którejś z kości palucha, śródstopia
> bądź już stępu... to co opisałaś pasuje do tego...

o kurcze...aż zbladłam...jak to możliwe...sama sobie złamałam kość?Chyba ten
step,to nie był dobry pomysł...;(
> moczyć to może nie, ale okłady z Altacetu jak najbardziej i często.. na
> obrzęk pomogą..

Dziekuję...chyba pognam na ten dyżur...bo nadal boli...:(

4. Data: 2004-07-23 08:15:53

Od: "Karka" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuję...chyba pognam na ten dyżur...bo nadal boli...:(

...byłam...mam coś z pochewką...zero stepu przez 1,5miesiąca...i butów na
obcasie...:(

pneumatologia
suchy kaszel
Dla tych co .......o lekarzach.