stosunek

1. Data: 2003-06-08 09:27:15

Temat: stosunek
Od: "Bogdan" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
co moze byc przyczyna bolu podczas stosunku
u dziewczyny? Zaznaczam ze pochwa byla odpowiednio
nawilzona itp. Wiec dlaczego moja dziewczyna
odczuwala bol? Czy to moze byc wina prezerwatywy?
Prosze o odpowiedzi.

B.

2. Data: 2003-06-08 12:53:13

Temat: Re: stosunek
Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło,że *Bogdan* <bbuvir$2t9$1@atlantis.news.tpi.pl> Sun, 8 Jun
2003 11:27:15 +0200 napisał/a:

> [...]
> u dziewczyny? Zaznaczam ze pochwa byla odpowiednio
> nawilzona itp. Wiec dlaczego moja dziewczyna
> odczuwala bol? Czy to moze byc wina prezerwatywy?

Źle jej pewnie z Tobą,słabo ją dopieszczasz i dlatego.

--
Pozdrowienia,
Kaja

3. Data: 2003-06-08 19:31:19

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Źle jej pewnie z Tobą,słabo ją dopieszczasz i dlatego.
>
> --
> Pozdrowienia,
> Kaja

Kaju, zanim cos rownie "odkrywczego" napiszesz nastepnym razem, puknij sie w
lepek, dobrze?

A pytajacemu radze zajrzec tutaj:
http://www.vulvodynia.com/

i zycze, aby to nie bylo to.....

A.B.

4. Data: 2003-06-08 21:48:32

Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło,że *Ania Björk (sveana)* <bc02ua$ikh$1@news.onet.pl> Sun, 8
Jun 2003 21:31:19 +0200 napisał/a:

> Kaju, zanim cos rownie "odkrywczego" napiszesz nastepnym razem, puknij sie w
> lepek, dobrze?

W łepek to może ty się puknij.Raz,a dobrze.

> A pytajacemu radze zajrzec tutaj:
> http://www.vulvodynia.com/

Ciekawa jestem co ma wspólnego ta twoja *vulvodynia* ze stosunkiem jakiegoś
faceta.
Nie zamierzam wchodzić na tę stronę.
I nie odpisuj mi już.Nie życzę sobie.

--
Kaja

5. Data: 2003-06-08 22:20:25

Od: Gaba <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 8 Jun 2003 21:31:19 +0200, Ania Björk (sveana) wrote:

> Kaju, zanim cos rownie "odkrywczego" napiszesz nastepnym razem, puknij sie w
> lepek, dobrze?

To,że Ty masz takie same problemy jak dziewczyna przedpiśćcy,zresztą, Twoj
mąż jest podobno już bardzo niemłody,przez co długo nie mogłaś zajść w
ciąże,to nie wyżywaj się Aniu na ludziach i nie mierz ich swoją miarką,ok?

Gaba

6. Data: 2003-06-09 07:17:16

Od: "piotr" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> u dziewczyny? Zaznaczam ze pochwa byla odpowiednio
> nawilzona itp. Wiec dlaczego moja dziewczyna
> odczuwala bol? Czy to moze byc wina prezerwatywy?

ja mysle, ze za czesto sie puszcza

7. Data: 2003-06-09 07:35:11

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mąż jest podobno już bardzo niemłody,przez co długo nie mogłaś zajść w
> ciąże,to nie wyżywaj się Aniu na ludziach i nie mierz ich swoją miarką,ok?

????????
Moj maz jest o piec miesiecy starszy ode mnie. A SKAD WZIELAS TE POZOSTALE
NONSENSY?

ANIA

8. Data: 2003-06-09 07:39:01

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> W łepek to może ty się puknij.Raz,a dobrze.

Juz to zrobilam, trudno spokojnie czytac taka odpowiedz, cytuje:
"Źle jej pewnie z Tobą,słabo ją dopieszczasz i dlatego."

> Ciekawa jestem co ma wspólnego ta twoja *vulvodynia* ze stosunkiem
jakiegoś
> faceta.

No wlasnie, i ciekawa bedziesz dalej, bo nie masz zamiaru nawet zajrzec tam,
gdzie Ci moga te ciekawosc zaspokoic.

> Nie zamierzam wchodzić na tę stronę.

Wolna wola.

> I nie odpisuj mi już.Nie życzę sobie.

A tu akurat mam to w glebokim powazaniu, co Ty sobie zyczysz. Nie trzeba
bylo chlopakowi idiotycznie odpisywac.

Anna

9. Data: 2003-06-09 07:40:11

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> ja mysle, ze za czesto sie puszcza

Czego sie puszcza?
Nie ma to jak pytanie o sfere seksualna, zaraz zlatuje sie stado baranow ze
swoimi mundrosciami.
Anna

10. Data: 2003-06-09 13:49:40

Od: "A&A Kotwica" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Björk (sveana)" <s...@h...com> napisał w wiadomości

> Czego sie puszcza?
> Nie ma to jak pytanie o sfere seksualna, zaraz zlatuje sie stado baranow
ze
> swoimi mundrosciami.
> Anna
>
> Nie przejmuj się, tu jest mnóstwo osób, które tylko patrzą, żeby wyłapać
jakiś "pikantny" szczególik i zrobić sobie z niego uciechę.
W dodatku WYDAJE IM SIĘ, że są dowcipni..
pozdr
Ania

bol
kurzajki,hpv:podobno najlepszy srodek'ziele jasolcze?
Niepłodność nie jest wyrokiem
Tężyczka
Skrecenie z uszkodzeniem stawu skokowego- jakie nastepstwa?