strawberrynet.com

1. Data: 2003-11-09 00:23:48

Temat: strawberrynet.com
Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję bardzo za polecenie tej strony! Jestem bardzo przekonana do
zrobienia zakupów tam, ale jednak mam drobne wątpliwości. Chętnie
wysłuchałabym opinii tych z Was, które już skorzystały z ww sklepu
internetowego i mogą mnie zapewnić, że to uczciwa firma. :-)

--
Ligeia

1. Data: 2003-11-09 01:15:01

Temat: Odp: strawberrynet.com
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wysłuchałabym opinii tych z Was, które już skorzystały z ww sklepu
> internetowego i mogą mnie zapewnić, że to uczciwa firma. :-)

Wlasnei tam weszlam i nadziwic sie nei moge.... Czy te ceny naprawde sa
takei niskie??? Za tusz Clinique np okolo 50 zł.....Czy to w ogole
mozliwe...?Czy ktos tam kupowal? Jak jest z kosztami przesylki??
Kroofka lekko podekscytowana

1. Data: 2003-11-09 10:44:43

Temat: Re: strawberrynet.com
Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

na forum dyskusyjnym "uroda" gazety wyborczej swego czasu było bardzo dużo
watków na ten temat. ceny faktycznie są takie korzystne, produkty
oryginalne. ale firma ma opory przed współpracą z "naszym regionem" i zwykle
trzeba wymienić ileś tam maili z obsługą, zanim dojdzie do realizacji
zamówienia.

1. Data: 2003-11-09 12:13:48

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Justyna" napisała:
> [...]
zwykle
> trzeba wymienić ileś tam maili z obsługą, zanim dojdzie do realizacji

Tak, tak.... a któraś jeszcze narzekała, ża są problemy z kartą kredytową,
że chcą co by im skan wysłać czy cuś w ten deseń...

Sana
--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2003-11-09 13:08:35

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sana/Anna" <a...@W...pl> napisał w wiadomości
> Tak, tak.... a któraś jeszcze narzekała, ża są problemy z kartą kredytową,
> że chcą co by im skan wysłać czy cuś w ten deseń...

Bez karty kredytowej nie da sie tam nic kupic?

Sadia

1. Data: 2003-11-09 14:53:30

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadia wrote:
> Użytkownik "Sana/Anna" <a...@W...pl> napisał w wiadomości
>
> Bez karty kredytowej nie da sie tam nic kupic?
>
> Sadia

Teoretycznie można z nimi negocjować inną formę zapłaty, ale skoro
"niechętnie" współpracują z klientami polskimi, to wątpię by odniosło to
jakiekolwiek pozytywne rezultaty. Mnie przede wszystkimi zaskoczyły niskie
ceny i fakt, że wysyłają za granicę bez kosztów za przesyłkę. To wydało mi
się zbyt piękne, by było możliwe. ;-) Dlatego chciałam wiedzieć, czy to nie
jakiś podstęp.

--
Ligeia

rozszerzone pory
Kwasy owocowe - pogorszenie cery??
Pośladki
Art Deco - Kosmetyki
Darmowe próbki kosmetyków [wiem było, alem leniwa ;-)]