strona grupy

1. Data: 2004-08-13 19:19:29

Temat: strona grupy
Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mialam okolo dwuletnia przerwe w czytaniu postow na grupie. Pamietam ze
wlasnie tuz przed moja przerwa tworzona byla strona grupy. W googlu pojawia
sie link www.uroda.prv.pl ale tam nic nie ma. Czy stronka powstala czy jej
nadal nie ma?
Przejrzalam pobierznie historie i nic tam nie znalazlam na ten temat...
google tez nic nie pokazuje...

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2004-08-13 20:03:32

Temat: Re: strona grupy
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Puchacz wrote:

> Przejrzalam pobierznie historie i nic tam nie znalazlam na ten temat...
> google tez nic nie pokazuje...

Bo widocznie zle szukasz.
Po wspisaniu w guglach faq+uroda pierwszy link jest strzalem w 10:

http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

To jest jedyna 'grupowa' strona, o jakiej wiem.

Dunia
--
Why does Sea World have a seafood restaurant? I'm halfway through my
fishburger and I realize, Oh my God. I could be eating a slow learner.

1. Data: 2004-08-13 20:34:40

Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dunia" <d...@n...o2.pl> wrote in message
> [...]
>
> http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
>
> To jest jedyna 'grupowa' strona, o jakiej wiem.

to znalazlam... ale nie sadzilam ze to jest ta stronka do ktorej bylo kiedys
tyle przygotowan... mialam troche inne wyobrazenie i dlatego nie myslalam ze
to wlasnie to

kremy, toniki - kolejnosc
samoopalacze
Re: Metalowe oprawki przy duzej wadzie - czy warto ?
Airbrush Legs Sally Hansen - kiepskie :-(
co sadzicie o męskich perfumach Lacoste-czerwone>???