Re: strona o sportach niepelnosprawnych

Data: 2005-05-31 06:01:16
Temat: Re: strona o sportach niepelnosprawnych
Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl>

Użytkownik "Arkadiusz Krawczyk" <k...@p...wp.pl> napisał w
wiadomości news:d7gpiu$g1k$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Dzień dobry, jak cos spiernicze to przepraszam - pisze tu pierwszy raz.
Mam
> materiały o olimpiadach specjalnych (sport dla uposledzonych) - pisalem o
> tym licencjat. Gdybyście byli zainteresowani prosze dac znac.
-------------
Moim zdaniem spierniczyłeś Arkadiusz na samym wstępie. Skoro masz licencjat
i nie bardzo wiesz co z nim zrobić [chyba nie nie jesteś wyjątkowy w tym
względzie] to pewnie należysz do określonej grupy osób "upośledzonych".
Szkoda, że w takcie studiów licencjackich nie uczą co i jak robić, by nie
popełniać gaf językowych.
Co sie tyczy niewykorzystanych [prawdopodobnie] dotąd Twoich kwalifikacji
licencjackich, to być może Twoja wiedza mogłaby być przydatna Agacie Kopeć
szefowej fundacji "Tacy Sami", która to fundacja propaguje czynnie sporty
wśród osób niepełnosprawnych [co po przełożeniu na język używany przez
Ciebie oznacza osoby upośledzone najróżniej]. Podejrzewam jednak, że
proponowanie wszystkim w czambuł ON, wymyślonych przez siebie sportów,
niekoniecznie musi tym ON wyjść na zdrowie. Jest to więc istotny problem do
uwzględnienia. Mam nadzieję, że Agata mogłaby skorzystać z nabytych przez
Ciebie w trakcie studiów umiejętności, zwłaszcza gdybyś zaproponował
fundacji Twoją pracę jako wolontariusz.
Z własnego doświadczenia wiem, że fudacje uwielbiają wolontariat. Za czasów
dawnego reżimu taka praca była nazywana "społeczną" ale odeszło się od tego,
bo to się źle kojarzy. Powodzenia.

--
Zbig A Gintowt