strzykawka do tłuszczu ;)

1. Data: 2007-08-16 12:58:22

Temat: strzykawka do tłuszczu ;)
Od: "fuksa" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

parę lat temu znajomy przywiózł z USA mojej ciotce takie coś: wyglądało jak
duża strzykawka i służyło do odsysania tłuszczu :D spod mięsa i polewania go
w trakcie pieczenia, nigdzie więcej się z tym nie spotkałam

może wie ktoś jak to sie nazywa i gdzie tego szukać? :)

Ola

2. Data: 2007-08-16 13:10:58

Temat: Re: strzykawka do tłuszczu ;)
Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** fuksa <f...@w...pl> wrote:

> [...]
> w trakcie pieczenia, nigdzie więcej się z tym nie spotkałam

> może wie ktoś jak to sie nazywa i gdzie tego szukać? :)

To się zdaje nazywa gruszka/baster. Ale nie mogę znaleźć w necie żadnego
sklepu, powinno być dostępne w co lepszych sklepach z wyposażeniem kuchni np. w
DUKA.

Ew. być może jakaś większa pipeta się nada. :)

--
+ ' .-. .
, * ) )

3. Data: 2007-08-16 14:52:49

Od: "Majkaa" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fuksa" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w trakcie pieczenia, nigdzie więcej się z tym nie spotkałam
>
> może wie ktoś jak to sie nazywa i gdzie tego szukać? :)

http://www.rist.at/_pl/katalog/gruppe_4/kat_4_4110_1
.htm#4_4110_3781_ANFANG
Majka

4. Data: 2007-08-16 15:02:20

Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> parę lat temu znajomy przywiózł z USA mojej ciotce takie coś: wyglądało
> jak duża strzykawka i służyło do odsysania tłuszczu

To chyba służyło do odsysania tłuszczu z tłustych dup amerykanów.

*p*

5. Data: 2007-08-16 15:26:06

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Majkaa" <m...@n...pl> wrote in message

> [...]