suszona kielbasa

101. Data: 2005-11-04 13:38:54

Temat: Re: suszona kielbasa
Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

>Kocie, co oni z Tobą robią ?!!

Nie wiem. Wole nie wiedziec.

Kot

--
Zadbaj o bezpieczeństwo, także zimą - zmień opony! http://www.motoricus.pl - testy i
rekomendacje opon zimowych. Największy wybór felg. Bagażniki i boxy na narty.

102. Data: 2005-11-04 13:39:35

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Kondziorek wrote:

> Tak jak najbaardziej szynka parmenska to regionalna (bynajmmniej na pocatku
> swojego zywota byla)

szynka parmeńska (według norm unijnych) musi być robiona w Parmie.

Waldek

103. Data: 2005-11-04 13:39:44

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

>Niektóre sery też naprawde smierdza. Kazdy smierdziel znajdzie swego
>amatora :)

Tyz prawda, ja tam lubie munstera ;)

Kot, wielbiciel serowych smierdziuchow

104. Data: 2005-11-04 13:41:15

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

>To co robi saletra czy jak jej tam?. Moze nie w chlebie ale chyba
>w wedlinach? W ogole nie wiem co to saletra, ale czasem sie o
>ucho obije

Zachowuje apetycznie rozowy koror.

Kot i dzidzia w apetycznych rozach tez, ide ukonsic

105. Data: 2005-11-04 13:44:14

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok wrote:

>szynka parmeńska (według norm unijnych) musi być robiona w Parmie.

No wlasnie, sprzedaje sie ja pewnie tez tylko tam, taka potrawa
regionalna ;)

Kot

106. Data: 2005-11-04 13:44:46

Temat: Re: [1/2 OT] bylo: suszona kielbasa
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 4 Nov 2005 14:17:49 +0100, Maciek
<d...@p...onet.pl> wrote:

>(...)
>
>Ta plomienna dyskusja wygonila mnie do sklepu, a tam:
>
>- szynka babuni
>
>- lopatka gajowego
>
>- schab dziadka
>
>- karczek cioci
>
>... i odechcialo mi sie jesc. Niniejszym zaczynam zbierac glosy pod petycja
>do producentow wedlin, zeby zatrudnili pr-owcow.

Za kazdym razem, kiedy jestem w Polsce, ide do jakiegos sklepu
stosownego, widze te nazwy, zazwyczaj z zupelnym pominieciem
daziadka i wtedy skladam zazalenie do pani sklepowej

ze to jest dyskryminacja i gdzie jest kielbaska dziadunia...

Pierz
K.T. - starannie opakowana

107. Data: 2005-11-04 13:45:52

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 4 Nov 2005 14:19:02 +0100, "Kondziorek" <p...@g...pl>
wrote:

>U?ytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisa? w wiadomo?ci
>Kondziorek napisa?(a):
>
>B??d, to wina norm bran?owych funkcjonuj?cych w PRL-u.
>pozdr. Jerzy
>
>Tyle ze w PRL-u Krakowska byla w Krakowie produkowana a Slaska poza slaskiem
>ze swieczka szukac bylo
>Wiec raczej wina braku zastrzezen nazewnictwa

Slaska we Wroclawiu byla zawsze, moze Wroclaw to Slask, ale dla
mnie to raczej DOLNY Slask!

Pierz, torunska tez byla
K.T. - starannie opakowana

108. Data: 2005-11-04 13:48:36

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> Za kazdym razem, kiedy jestem w Polsce, ide do jakiegos sklepu
> stosownego, widze te nazwy, zazwyczaj z zupelnym pominieciem
> daziadka i wtedy skladam zazalenie do pani sklepowej

mnie się ostatnio pytali w sklepie jak kupowałem szynkę, czy chcę szynkę
rzeźnika, bo akurat tańsza jest, to powiedziałem, że wolę jednak wieprzową.

Waldek

109. Data: 2005-11-04 13:48:54

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 04 Nov 2005 14:39:35 +0100, Waldemar Krzok
<w...@c...de> wrote:

>szynka parme?ska (wed?ug norm unijnych) musi by? robiona w Parmie.
>
>Waldek

jak rowniez ocet balsamiczny z Modeny musi miec numer i lakowana
pieczatke

Pierz
K.T. - starannie opakowana

110. Data: 2005-11-04 13:49:34

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Nov 2005 14:41:15 +0100, t...@g...pl (Kot) wrote:

>Zachowuje apetycznie rozowy koror.
>
>Kot i dzidzia w apetycznych rozach tez, ide ukonsic
>
>--
Znaczy teraz nie bedzie Krewetka ino Saletra

Pierz
K.T. - starannie opakowana

robię bigos...
Po śniadaniu...