suszona kielbasa

171. Data: 2005-11-04 18:32:10

Temat: Re: suszona kielbasa
Od: Waldemar <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Kondziorek wrote:

> Malo podrobek jest?
> Wez przestan

to znaczy lubisz, jak cię oszukują?

Waldek

172. Data: 2005-11-04 18:33:02

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-04 19:31:43 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kondziorek* skreślił te oto słowa:

> Bynajmniej nie (celowo uzyte w tym monencie)- (bynajmniej <wcale, zupełnie,
> ani trochę, zgoła (zwykle w połączeniu z następującą partykułą nieGłos miał
> donośny, ale bynajmniej nie przykry.
> Z miłością bynajmniej się nie taił.- )>- http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=6119

Teraz pora na wykład o interpunkcji ;D
Bo niestety masz z tym poważny problem.

> Nie brakuje mi klasy
> Bylem nader grzeczny
> Jesli ktos mieszka poza granicami kraju (a chyba w tym przypadku tak wlasnie
> jest) jest Polonusem
> Czy tego chcesz czy nie
> (tak na marginesie - polonus - http://swo.pwn.pl/haslo.php?id=21706
> typ staroświeckiego Polaka
> <n.-łac. Polonus Polak> )

Mhm, bo ja oczywiście znowu nic nie rozumiem, i mam problem z odczytaniem
intencji Twych, ehhh...

Przy okazji możesz wyjaśnić co wskazuje, ze Pierz jest staroświecką Polką?

> Ja skonczylem dyskusje na ten temat (i wedlin) a Wy mozecie robic co chcecie
> heh

Eeee, nie uciekaj.

> Znudzilo mnie udowadnianie ze norma okresla cos od-do
> To tak jabyscie kupili stalowo i twierdzili ze to zel;iwo bo przeciez i
> jedno i drugie to stop zelaza z weglem

A co to 'stalowo'?
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

173. Data: 2005-11-04 18:33:28

Od: "Kondziorek" <k...@o...bmj.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Jastrzebski" <p...@a...man.lublin.pl> napisał w
wiadomości news:dkg85d$9s7$2@news.lublin.pl...

> [...]
tak
> się znajdowała w tradycyjnie produkowanych wędlinach. Ani jedno ani drugie
mi
> specjalnie nie przeszkadza. Chcę sobie kupić coś bez ulepszaczy - proszę
> bardzo. Chcę sobie kupić parówki z zawartością mięsa 5% - też nie ma
sprawy.
> Wolność wyboru.
>
> A wracając do tego mitycznego unijnego przepisu - miło by było, gdybyś
jednak
> miał jakieś większe wsparcie, niż rozmowa z rzeźnikiem.

No coz jesli rzeznik znajacy sie na rzeczy nie jest dla Ciebie wiarygodnym
zrodlem informacji...
Ja w tym momencie EOT definitywnie

174. Data: 2005-11-04 18:35:07

Od: "Kondziorek" <k...@o...bmj.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2005-11-04 19:06:26 w sprzyjających i niepowtarzalnych
okolicznościach
> przyrody grupowicz *Kondziorek* skreślił te oto słowa:

> Oczywiście, Kondziorku :)

> Oczywiście, Kondziorku :)

> Bardzo uważnie, Kondziorku.
> Ale udowadniaj dalej, że Twoje wyobrażenia mają jakiekolwiek podstawy. I
> nie zapomnij potupać nóżętami ;>

> Hmmm, znowu masz problem...

> Dobrze, Kondziorku.
>
> <chwila namysłu>
> Jak Ci trzy osoby mówią, ze jesteś pijany - nie kłóć się. Idź wytrzeźwieć
> [...]
Jak Ci trzy osoby mowia ze jestes pijany sprawdz czy One nie pily a pozniej
zastanoww sie czy Ty pilas

175. Data: 2005-11-04 18:41:16

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Znudzilo mnie udowadnianie ze norma okresla cos od-do
>To tak jabyscie kupili stalowo i twierdzili ze to zel;iwo bo przeciez i

Mi wystarczy, ze jestem Polka i zupelnie nie staroswiecka...mam
swiadkow :P

pierz
K.T. - starannie opakowana

176. Data: 2005-11-04 18:41:25

Od: "Kondziorek" <k...@o...bmj.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kondziorek" <k...@o...bmj.net.pl> napisał w wiadomości

> zza

Tez nie kupuje u "naszych przyjaciol zza wschdniej granicy"
Tyle tylko ze 6 lat pracowalem w hurtowni RTV i wiem jakie przekrety sa
robione i co ludzie kupuja w sklepach FIRMOWYCH z nalepkami "Made In Japan"

> niż w różne rzeczy przeczytane na Usenecie. ;)

Zgoda nie mozna slepo wierzyc w usenet

> jestem pewiem ze norma nakazuje ich uzywanie

Jedno przyznam ze sa odstepstwa... nieliczne zreszta Wystepuja glownie w
przypadku prastarych receptur (wiele z nich jest prawnie chronionych)

> [...]
drugie
> mi specjalnie nie przeszkadza. Chcę sobie kupić coś bez ulepszaczy -

patrz wyzej

177. Data: 2005-11-04 18:42:31

Od: Waldemar <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Kondziorek wrote:

> Teraz powiem Ci ze bzdury kompletne piszesz ale wierz ssobuie w to
> umrzesz szczesliwsza
> Tak sie sklada ze juz pisalem skad mam takie wiadomosci
> Moge dodac jeszcze iz ciotka mojej zony jest wlascicielka zakladu
> rzezniczego i rowniez potwierdzila moje slowa
> a szukac nie bede chocby dla tego ze mam wiele lepszych zajec niz szukanie
> potwierdzenia czegos czego jestem pewien

no to podaj choć proszę jakie wędliny wymagają jakich ulepszaczy, bo po
prostu nie rozumiem. Patrzyłem do książek żony z przepisami unijnymi i
tam nic takiego nie ma. Jest napisane, że salami ma zawierać czosnek, na
przykład. Jest napisane jaki jest skład np. takiego kebaba.

Reszta za 2 godziny, idę na trening

Waldek

178. Data: 2005-11-04 18:42:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Przy okazji mo?esz wyja?ni? co wskazuje, ze Pierz jest staro?wieck? Polk??

No, no, zaraz w ucho :P

Pierz, moze antyczny ale nie staroswiecki
K.T. - starannie opakowana

179. Data: 2005-11-04 18:44:37

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-04 19:46:18 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kondziorek* skreślił te oto słowa:

> FYI jesli komus zwracasz uwage sama pozostan nieomylna

Nieomylny to jest tylko papież.
Nie mam takich ambicji ;)

> Widac ze nie rozumiesz kontekstu ale to juz Twoj nie moj problem

Znaczy się nie potrafisz mi tego wyjaśnić, tak jak nei potrafisz podać
przepisów UE. Przyjmuję do wiadomości.

> to samo co stalowo tyle ze pisane przez O

stalOwo czy stalowO?

180. Data: 2005-11-04 18:45:30

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-04 19:42:58 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Krysia Thompson* skreślił te oto słowa:

> No, no, zaraz w ucho :P
>
> Pierz, moze antyczny ale nie staroswiecki

Mi? Mi w ucho?
Ja nie dostrzeham symptomów, toteż chętnie bym poznała obserwacje
Kondziorka ;P

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

robię bigos...
Po śniadaniu...
jakie ciasto po ceremonii pogrzebowej
dietetyczny tort urodzinowy ?