suszona kielbasa

251. Data: 2005-11-05 22:15:05

Temat: Re: suszona kielbasa
Od: Waldemar <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

ktabaczynski wrote:
> Użytkownik "Waldemar" <w...@t...de> napisał w wiadomości

> Cześć!
>
> Ja co prawda aż 35 lat temu uczyłem się chemii
> w technikum chemicznym, ale może wytłumaczycie
> mi co to znaczy "chemia w kiełbasie"? Po czym
> poznajecie, że to chemia, a nie fizyka albo biologia,
> czy może nawet matematyka?

nie wiem, spytaj się kondziorka, on zaczął. Matematyka też tam jest i
fizyka, i biologia. A czasami też mięso.

Waldek

252. Data: 2005-11-06 01:03:26

Od: "ktabaczynski" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem, spytaj się kondziorka, on zaczął. Matematyka też tam jest i
> fizyka, i biologia. A czasami też mięso.

Tego się obawiałem.

Pozdrowienia. Krzysztof.

253. Data: 2005-11-06 01:16:18

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Maciek napisal(a):

>A probowales?

Mowie o zasadzie.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

254. Data: 2005-11-06 08:39:12

Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 Nov 2005 02:16:18 +0100, Marcin E. Hamerla napisał(a):

> Mowie o zasadzie.

A ja o czym? Przeciez wlasnie o to mi chodzi. Nawet, jesli przepisy
pozwalaja sprzedawac np. chinskie tenisowki jako "buty typu Reebok" a
proszek o zapachu starej onucy jako "ser typu parmezan", to nie znaczy, ze
jest to godne pochwaly.

Maciek
"Oh gimme, gimme, gimme a beer after midnight"

255. Data: 2005-11-06 08:50:47

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Nov 2005 09:39:12 +0100, Waćpanna lub waćpan Maciek, w
wiadomości <news:1afhiqn02913p$.1p7f4yh1w9nwt$.dlg@40tude.net> zawarł, co
następuje:

A mnie się to właśnie podoba.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

256. Data: 2005-11-06 09:15:51

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kondziorek wrote:
> Użytkownik "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> obrotu

> Niby racja ale jednak zamknal
> Wiem ze w Polsce jeszcze trudno (Bogu dzieki) wyegzekwowac te normy ale
> szereg producentow juz sie do nich stosuje... niestety

Podejrzewam, że raczej chodziło o wprowadzenie zasad systemu HACCP w
masarnii. Być koszt wprowadzenia tego systemu okazał się dla właściciela
zbyt wysoki.

Pozdrawiam
Bea

257. Data: 2005-11-06 09:17:15

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> Dobrzy ludzie - pisać to se każdy może (troche lepiej lub gorzej :))
> Kupuję w sklepie, gdzie są wędliny z prawdziwego mięsa. Sa dwa razy
> droższe, na eksport pewnie ich nie dopuszczą, ale są. Własnie pożarłam
> "watrobianke ze świniobicia", 100% wieprzowiny, skład: watroba, mieso,
> pieprz, sól, majeranek, cebula.

O ile pamiętam, Krysiu jesteś z W-wy. Gdzie się ten sklep znajduje?

Pozdrawiam
Bea

258. Data: 2005-11-06 10:03:44

Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Nov 2005 09:50:47 +0100, Tatiana napisał(a):

> A mnie się to właśnie podoba.

Tak po prostu, czy mozesz to jakos uzasadnic?

Nie przeszkadza ci, ze ktos probuje cie wprowadzic w blad?

259. Data: 2005-11-06 10:39:41

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Nov 2005 11:03:44 +0100, Waćpanna lub waćpan Maciek, w
wiadomości <news:nal3rohou8l4.15pojd0y8tk0o$.dlg@40tude.net> zawarł, co
następuje:

> Tak po prostu, czy mozesz to jakos uzasadnic?
>
> Nie przeszkadza ci, ze ktos probuje cie wprowadzic w blad?

Właśnie mnie nie wprowadza w błąd.
Czytam etykietę i mam świadomość, co sprzedawca usilnie usiłuje osiągnąć, do
czego dąży i co chce naśladować. Czy parmezan, czy fetę, czy reeboki :)
Zwracam uwagę na to słówko "typu".
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."
Chcesz zrobić w życiu coś wielkiego? Umyj słonia.

260. Data: 2005-11-06 13:22:00

Od: Waldemar <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

AnkaOpolanka wrote:
> Od czasu do czasu doskakuje do klawiatury :-)

ja też z doskoku. A dzisiaj na obiad nie będzie suszonej kiełbasy, tylko
piersi drobiowe z czasów przedgrypowych ;-)

hejka

Waldek

robię bigos...
Po śniadaniu...