suszona watrobka

1. Data: 2006-05-13 13:00:26

Temat: suszona watrobka
Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
W jakiej temperaturze i przez jaki czas nalezy suszyc watrobke??
Pozdrawiam,
Magda

2. Data: 2006-05-13 14:40:26

Temat: Re: suszona watrobka
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magda" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> Witam,
> W jakiej temperaturze i przez jaki czas nalezy suszyc watrobke??
> Pozdrawiam,
> Magda

Nie wiesz? Zalać zimnym alkoholem.

3. Data: 2006-05-13 14:42:38

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magda" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> Witam,
> W jakiej temperaturze i przez jaki czas nalezy suszyc watrobke??
> Pozdrawiam,
> Magda

Jestes autorką scenariuszy filmowych?

4. Data: 2006-05-13 15:13:46

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestes autorką scenariuszy filmowych?

Zabawne.Mam malego pieska i chcialam mu zrobic przysmak dzieki ktoremu
daloby sie go przekupic i wykonywal by polecenia.

5. Data: 2006-05-13 15:24:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zabawne.Mam malego pieska i chcialam mu zrobic przysmak dzieki ktoremu
> daloby sie go przekupic i wykonywal by polecenia.

Ha! Pierwszy raz spotkałem się z potrawą dla psa na tej grupie...
A reszta to żart...

6. Data: 2006-05-13 18:24:38

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz K." <k...@o...pl> wrote in message

> A ja pierwszy raz spotkałem człowieka, który nie je tatara a ma
> gąbczastość jakiegoś tam organu, a może i wszystkich....

Rwij zelówy Grzesiu, kup sobie nowy wór, bo ci się stary sypie...

7. Data: 2006-05-13 19:19:28

Od: "Grzegorz K." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2006-05-13 23:42:46

Od: "Anna Sheridan" <o...@o...com.au> szukaj wiadomości tego autora

"Magda" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> Witam,
> W jakiej temperaturze i przez jaki czas nalezy suszyc watrobke??
> Pozdrawiam,
> Magda

Aczkolwiek nigdy takiego psiego przysmaku nie robilam sama w domu (wiec nic
nie mam wyprobowanego) tu masz 2 linki do przepisow ktore wygladaja dosc
rozsadnie:
http://www.dogaware.com/treatref.html
http://www.seefido.com/html/dog_food_recipes1.htm
Jak widzisz jeden z przepisow opisuje 'freeze dried' metode - tak
zakonserwowana watrobka nie psuje sie tak szybko jak ta wysuszona w
piekarniku.
Powodzenia w eksperymentowaniu i lapa dla pieska!
Ania
(zmien ombre na omberis)

9. Data: 2006-05-17 09:51:10

Od: i...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Zabawne.Mam malego pieska i chcialam mu zrobic przysmak dzieki ktoremu
> daloby sie go przekupic i wykonywal by polecenia.

Sproboj tego, psy lubia te ciacha. Ja dodaje jeszcze utarty ser zolty...

Ciasteczka wątrobowe:
3 jaja
1/3 szklanki oleju
0,5 kg wątroby (surowej)
1 ząbek czosnku
ok. 2 szklanek mąki
Ubić lekko jajka, dolać olej, wrzucamy czosnek, wymieszać. Wątróbkę
przekręcić przez maszynkę do mięsa. Dodać tyle mąki, żeby mieć gęstość
przeciętnego ciasta (niezbyt płynne). Wyłożyć na blachę, pomagając sobie
łopatką. Piec w nagrzanym piekarniku 15-30 minut, w temp 220 stopni. Kiedy
powierzchnia jest sucha i zaczyna się rumienić na brzegach, sprawdzamy
patyczkiem czy jest upieczone. Jeżeli patyczek wkłuty w środek wychodzi
suchy, to jest upieczone. Kroić na kawałki i wyłożyć do wystygnięcia. Jeżeli
chcemy żeby ciasteczka były bardziej suche i twarde, włożyć kawałki na
blachę i suszymy w lekko ciepłym piekarniku około 30 minut

Ale napisze jeszcze, ze nie kazdego psa sie da przekupic ;-) Moj np. na
szkoleniu potrafi wypluc kazdy smakolyk... bo ma ciekawsze zajecia niz
konsumowanie przysmakow (moze np. ciagnac do innego psa, skakc wokol mnie i
wyrywac mi smycz). Jak jest sam to takie przysmaki jak te ciastka dzialaja.
Jak jest z kumplami to je wypluwa...

Pzdr,
IN_(co sobie ciastek nie piecze ale psu tak ;-))

10. Data: 2006-05-17 19:27:42

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuje za przepis ciasteczkowy :) napewno go wyproboje :)
Pozdrawiam,
Magda

ps. watrobke suszylam przez ok godzine, wyszla pyszna... Psiak za nia
przepada :))

SylkoMadziu...
pytanie
SLEDZIE...