suszone pomidory

1. Data: 2005-05-04 07:14:44

Temat: suszone pomidory
Od: "Piotrek Pfeiffer" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
dostałam w prezencie suszone pomidory i nie mam zielonego
pojęcia co i jak z nich zrobic.
Jeśli macie jakieś pomysły będę bardzo wdzięczna :)

Pozdrawiam
Czajka

2. Data: 2005-05-04 08:07:12

Temat: Re: suszone pomidory
Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dostałam w prezencie suszone pomidory i nie mam zielonego
> pojęcia co i jak z nich zrobic.
> Jeśli macie jakieś pomysły będę bardzo wdzięczna :)

Ja robie makaron ze szpinakiem i do tego kroje suszone pomidory i ser żółty.

3. Data: 2005-05-04 08:18:28

Od: KingaZ <k...@d...SMIECI.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek Pfeiffer wrote:
> Witam,
> dostałam w prezencie suszone pomidory i nie mam zielonego
> pojęcia co i jak z nich zrobic.
> Jeśli macie jakieś pomysły będę bardzo wdzięczna :)

witam:)

ja polecam cos takiego:

Piersi indyka w pomidorach(suszonych)
2-3godziny marynowania
dwie puszki pomidorow ze skorki
sloik suszonych pomidorow
marynata:
zabek czosnku
jedna czesc oliwy
jedna czesc sherry lub bardzo wytrawnego wina
sos sojowy
wymieszac
piersi zamarynowac pozniej podsmazyc dodac suszone pomidory pociete na
paski(dwa na jedna osobe)dodac pomidory z puszki i bazylie, dusic pod
przykryciem.

zazwyczaj dodaje troche wiecej suszonych pomidorow niz w przepisie;)ale
to zalezy od ciebie czy je lubisz czy je bardzo, bardzo lubisz;)

pozdrawiam
KingaZ

4. Data: 2005-05-04 09:43:31

Od: "Alko" <w...@s...na-ryj.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek Pfeiffer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> dostałam w prezencie suszone pomidory i nie mam zielonego
> pojęcia co i jak z nich zrobic.
> Jeśli macie jakieś pomysły będę bardzo wdzięczna :)

ja bym zjadł
a ewentuaslnie z fetą i oliwkami ale same ze sobą tez są dobre

5. Data: 2005-05-04 11:09:09

Od: Grzegorz Mucha <m...@z...mielonka-wytnij-precz.com> szukaj wiadomości tego autora

Wysoki Sadzie, przychodzi do mnie Wed, 4 May 2005 09:14:44 +0200 w imieniu
grupy trzymajacej wladze Piotrek Pfeiffer i mowi:

> Witam,
> dostałam w prezencie suszone pomidory i nie mam zielonego
> pojęcia co i jak z nich zrobic.
> Jeśli macie jakieś pomysły będę bardzo wdzięczna :)

Bardzo dobre są jako nadzienie - do piersi z kurczaka razem z mozzarellą
(pomidory i mozzarella do środka).

Druga moja wersja to pierś indyka rozcięta, posmarowana pesto, na to
suszone pomidory-i pieczemy.

mucher

6. Data: 2005-05-04 12:30:55

Od: "Bakino" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dostałam w prezencie suszone pomidory i nie mam zielonego
> pojęcia co i jak z nich zrobic.
> Jeśli macie jakieś pomysły będę bardzo wdzięczna :)

Będąc w Krakowie w zeszłym roku jadła pyszne bajgle z twarożkiem z suszonymi
pomidorami i oliwkami.

Podejrzewam, że do gładkiego twarożku należy dodać pokrojone drobniutko
suszone pomidory i oliwki, przyprawić solą i pieprzem czarnym i już. Na
ciepłym bajglu po prostu pycha :-))))

--
pozdrawiam smacznie
Bakino

7. Data: 2005-05-10 11:38:22

Od: "Magdalena" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja polecam wytrawne mufiny, przepis mozna znalezc na gazetowym forum kuchni
autorstwa giezika - robilam pare juz razy i wychodza przepyszne:)

8. Data: 2005-05-11 10:28:29

Od: "Fiona" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oto przepis na makaron z pesto z dodatkiem suszonych pomidorów:

http://tinyurl.com/aolrm

HTH,
Fiona

Drinki z kolorowych wodek?
Bożenka jest mniodzio :-)))
Re: Grill elektryczny -doradzcie prosze!
kalarepa
[Pyt.]Książka kucharska lat 90.