swędzenie skóry po kontakcie z wodą

11. Data: 2004-11-12 13:45:16

Temat: Re: swędzenie skóry po kontakcie z wodą
Od: Izabela <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomek napisał:

> próbowałem już różnych balsamów niestety nie pomagają

w takim razie skoro juz lekarz stwierdzil uczulenie ale nie na grzyby (
pisales ze odczulanie nie pomoglo) sprobuj nie wchodzic pod prysznic od
razu, tylko puscic wode przez jakas minute, zeby wyplukac wszystkie
bakterie, ktore namnazaja sie w koncowkach sieci wodociagowej od
ostatniego uzycia (chyba zelazowe o ile dobrze pamietam ). To samo przy
myciu samej twarzy i w ogole zawsze po dluzszym nieuzywaniu danego kranu.
mozesz miec uczulenie na jakikolwiek skladnik w wodzie ( ja bym jednak
obstawiala reakcje na chlor).
Moze sprobuj balsamow dla alergikow, dla skory wrazliwej lub oliwek dla
niemowlat?
chwilowo brak mi innych pomyslow

Pozdrawiam
Iza

12. Data: 2004-11-12 13:54:31

Temat: Re: swędzenie skóry po kontakcie z wod?
Od: Izabela <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sabinka napisał:

> Mam podobnie, chociaz nie na calym ciele a w niektorych miejscach,
> glownie na twarzy i szyi. I mysle ze to jest zwiazane z twarda woda.
>
> Podczas urlopu spedzonego w srodku lasu tego nie mialam, co wiecej
> lupiez mi wtedy nie doskwieral. Byla biezaca woda ale moze nie twarda.
> A moze chodzi o jakies ulepszacze wody badz inny skladnik, nie wiem.

nie musi byc zwiazane z twardoscia. inaczej sie uzdatnia wode podziemna
a inaczej z ujec powierzchniowych. pewnie "ulepszacze" jednak :) moze
chlor? skad jestes? moze mam gdzies jakies dane na temat ujecia wody w
Twojej miejscowosci.

Pozdrawiam
Iza

13. Data: 2004-11-12 15:18:22

Od: "Tomek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a inaczej z ujec powierzchniowych. pewnie "ulepszacze" jednak :) moze
> chlor? skad jestes? moze mam gdzies jakies dane na temat ujecia wody w

mieszkam w Lublinie, ale kąpalem sie już w różnych miejscach i zawsze byylo to
samo. spróbuje z łyżka mąki ziemniacznej do kąpieli. nestety trudno będzie ją
dodac w razie kąpieli pod prysznicem :-)

14. Data: 2004-11-12 15:53:29

Od: Izabela <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomek napisał:

> mieszkam w Lublinie,

nie mam danych na dzien dzisiejszy, niestety

> spróbuje z łyżka mąki ziemniacznej do kąpieli. nestety trudno będzie ją
> dodac w razie kąpieli pod prysznicem :-)

pozostaje wiec solidnie cwiczyc przed kazdym prysznicem ;)

pozdrawiam
Iza

15. Data: 2004-11-13 00:27:56

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 12 Nov 2004 14:54:31 +0100, Izabela <i...@p...pl> wrote:

> [...]
>a inaczej z ujec powierzchniowych. pewnie "ulepszacze" jednak :) moze
>chlor? skad jestes? moze mam gdzies jakies dane na temat ujecia wody w

Świecie nad Wisłą. Ale to podobnie jest w Grudziądzu na przykład, choc
tak silnych reakcji jak tutaj (przeprowadziłam się 3 lata temu)
jeszcze nie miałam.
Jak się u kogoś myję i mnie swędzi to pytam czy mają twardą wodę i się
to potwierdza. Ale podobno w Polsce większość ludzi ma twardą wodę ;)

BTW miałam z pół roku temu "fajne" przeżycie - brało mnie jakies
przeziębienie i postanowiłam zrobić sobie rozgrzewającą kąpiel. Wlałam
płynu do kąpieli, potem pomyślałam o kroplach inhalacyjnych więc
dodałam. Strasznie się wtedy "poparzyłam"! To też było swego rodzaju
swędzenie, ale strasznie silne i połączone z pieczeniem i silnym
zaczerwienieniem. Nie wiem co było tego powodem, kropli dużo nie
dałam, a pisało że się nadają do kąpieli, więc stawiam na połączenie
kropli z płynem do kąpieli. Chyba że jakieś uczulenie na coś z tych
kropli. W każdym razie przeżyłam piekiełko ;)

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

Co to za rozopznanie ?