swieta

1. Data: 2002-11-25 13:54:50

Temat: swieta
Od: "atena" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc czy macie jakies swoje ciekawe przepisy na wigilijna kolacje.bede
robic w tym roku poraz pierwszy i nie mam zbyt ciekawych przepisow a chce
zrobic cos innego, wiecie tescie przyjezdzaja trzeba czyms ich zaskoczyc

1. Data: 2002-11-25 14:11:20

Temat: Re: swieta
Od: "Dorota \(mama Oli i Zosi\)" <D...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czesc czy macie jakies swoje ciekawe przepisy na wigilijna kolacje.bede
> robic w tym roku poraz pierwszy i nie mam zbyt ciekawych przepisow a chce
> zrobic cos innego, wiecie tescie przyjezdzaja trzeba czyms ich zaskoczyc
4 dni temu rozpoczął się wątek "Święta tuż, tuż"....

Dorota

1. Data: 2002-11-25 14:15:41

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

atena:
> czesc czy macie jakies swoje ciekawe przepisy na wigilijna kolacje.bede
> robic w tym roku poraz pierwszy i nie mam zbyt ciekawych przepisow a chce
> zrobic cos innego, wiecie tescie przyjezdzaja trzeba czyms ich zaskoczyc

a wątek "święta tuż tuż" czytaliśta? W zeszłym tygodniu. Co prawda
dania, nie przepisy, ale wybierz się tam i zgłoś się tu po przepisy.

Waldek

1. Data: 2002-11-25 14:16:20

Od: "atena" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ups ja tu dopiero dzis trafilam ale dziekuje bede szukac

1. Data: 2002-11-25 14:50:42

Od: "Atena" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:3DE238C9.9010704@ukbf.fu-berlin.de...
> atena:
>
> no to jeszcze zmień (lub uzupełń) sygnaturkę, bo jedna Atena już tu jest
> i ma prawo zasiedzenia.
>
> Waldek

Na razie to zaczytanie i zapatrzenie glownie:)

pozdrawiam
Atena

1. Data: 2002-11-25 14:50:49

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora