system kar i nagórd

1. Data: 2003-04-09 16:11:03

Temat: system kar i nagórd
Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam ;D

proszę o _rzeczowe_ przykłady przekładania tematu w praktykę...znaczy jakie
kary i jakie nagrody.. w określonych /też przykład/ sytuacjach :]

please :))))))))))))

1. Data: 2003-04-09 16:25:00

Temat: Re: system kar i nagórd
Od: esta <f...@n...cmok.us> szukaj wiadomości tego autora

patrycja. <p...@K...pl> napisał(a):
> proszę o _rzeczowe_ przykłady przekładania tematu w praktykę...znaczy jakie
> kary i jakie nagrody.. w określonych /też przykład/ sytuacjach :]
zaufanie / brak zaufania
stosować można w każdej sytuacji

--
esta

1. Data: 2003-04-09 16:53:56

Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

"esta"

> zaufanie / brak zaufania
> stosować można w każdej sytuacji

prosiłam o _+konkrety_, to tak jakbyś powiedziała: kara/brak kary.. coś
więcej proszę :]

1. Data: 2003-04-09 16:58:01

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

patrycja. <p...@K...pl>
> "esta"

> prosiłam o _+konkrety_, to tak jakbyś powiedziała: kara/brak kary..
> coś więcej proszę :]

zaufanie/brak zaufania
to np. brak bólu głowy/ból głowy ;PPP

p.

1. Data: 2003-04-09 17:08:56

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł Niezbecki" napisał:

> zaufanie/brak zaufania
> to np. brak bólu głowy/ból głowy ;PPP

Ja bym dorzucił kij i marchewkę.

--
Sławek

1. Data: 2003-04-09 17:10:33

Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł Niezbecki"
> zaufanie/brak zaufania
> to np. brak bólu głowy/ból głowy ;PPP

tak Paweł! ukarzę Cię bólem głowy bo nie potraktowałeś poważnie mojego
zagadnienia ;p

pytam poważnie, jest coś takiego jak "system kar i nagród" i generalnie
"wszyscy" wiedzą z czym się to je.. ale ja potrzebuję _konkretne_założenia_

oj... dzieci ;D

1. Data: 2003-04-09 17:11:05

Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Slawek [am-pm]"

> Ja bym dorzucił kij i marchewkę.

to chyba "inna bajka" ;) co?

1. Data: 2003-04-09 17:17:42

Od: "Wojciech Wypler" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "patrycja." <p...@K...pl> napisał w wiadomości
> kary i jakie nagrody.. w określonych /też przykład/ sytuacjach :]

1. Mąż przychodzi pijany do domu i zaczyna dobierać się do żony...
Żona udziela mu negatywnego wzmocnienia rozbijając mu na głowie wazon
(Kara - żona ma nadzieję, że zachowanie nie pojawi się już nigdy więcej;
może tu powstać jednak uwarunkowanie unikania tzn. mąż będzie jadł dropsy
miętowe, albo nie będzie wracał do domu na noc, jak sobie wypije)

2. Maż przychodzi do domu z wielkim bukietem róż, francuskim szampanem i
drogim naszyjnikiem, od progu wołając "Kochanie, dzisiaj nasza rocznica"
Żona udziela mu pozytywnego wzmocnienia oddając mu się bez pamięci i
spełniając jego najskrytsze fantazje seksualne (Nagroda - możemy
przypuszczać, że wzmocnione zachowanie będzie pojawiać się częściej)

--
Wojciech Wypler ][ http://wwypler.w.interia.pl ][ w...@i...pl

1. Data: 2003-04-09 17:19:41

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

patrycja. <p...@K...pl>

> oj... dzieci ;D

korepetycje u Bachy? ;p

nie obiecuję więcej powagi, bo Twoje posty wprawiają mnie zwykle w lżejszy
nastrój, ale może napiszesz coś więcej o tym "systemie kar i nagród" tytułem
wprowadzenia?

p.

1. Data: 2003-04-09 17:26:37

Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł Niezbecki"
> korepetycje u Bachy? ;p

zazdrosny? ;p niestety (?) bez powodu... swoje ja zawdzięczam tylko sobie
(czytaj ogółowi ludzkości a nie poszczególnym jednostkom ;D)

> nie obiecuję więcej powagi, bo Twoje posty wprawiają mnie zwykle w lżejszy
> nastrój

bu.. muszę nad yum popracować....

> ale może napiszesz coś więcej o tym "systemie kar i nagród" tytułem
> wprowadzenia?

cholera przecież ja _Was_ o to proszę ;D

Jeszcze raz Moral Disengagement
Moral Disengagement
Moral Disengagement
prawda li to fałsz