Re: szaleństwo diety... [uwaga długie]

Data: 2006-09-13 12:49:20
Temat: Re: szaleństwo diety... [uwaga długie]
Od: " Jeff" <j...@g...pl>

<j...@n...pl> napisał(a):

> Ja natomiast przestrzegam wszystkich (nowych, bo "starzy" grupowicze go,
> ją, - znają) przed osobą podpisującą się nickiem JEFF. Każda osoba nie
> zgadzająca się z jego (jej) teorią, poglądami, powołującego się na naukowe
> wypociny, może narazić się na zawiadomienie do prokuratora, straszona jest
> więzieniem, obozem resocjalizacyjnym...

...to ze jestes fachowcem w fabrykowaniu tego typu oszczerczych postow w
czym dzielnie cie wspiera piszaca tu grupa optyfachowcow od szkalowania ludzi,
ktorzy dzialaja na tej grupie jako naganiacze do optyarkadi
pseudozdrowia....to juz wiadomo...

..ale jednoczesnie zapominasz ze:

- po pierwsze, kazdy normalny czlowiek moze sobie sprawdzic to co ja tu
pisze i co piszesz ty, przegladajac archiwum grupy, jesli jest ewentualnie
zainteresowany twoimi prowokacyjnymi tekstami ktore maja charakter tylko i
wylacznie personalny, nakierowany na osoby, ktore nie zgadzaja sie z
lansowanymi przez ciebie i twoich optykumli bredniami dietetycznymi...

- po drugie, kazdy normalnie myslacy czlowiek moze sprawdzic sobie jakie sa
tragiczne konsekwencje stosowania popularyzowanej przez ciebie ideologii
dietetycznej (o czym tutaj szeroko pisalem i co stalo sie przyczyna twoich i
innych optybiznesmenow nienawistnych atakow personalnych), a co staracie sie
za wszelka cene ukryc przed spoleczenstwem...

..i po trzecie, do tej pory nie udzieliles merytorycznej odpowiedzi na
pytania ktore ci zadano w watku pt. Co zrobic z lupinami jablek?

...zamiast wiec nadal kontynulowac zabawe w zlosliwe i zalosne ataki
personalne, badz uprzejmy odpowiedziec merytorycznie na pytania ktore ci
zadalem w dniu 01-09-2006.....miales sporo czasu aby sie do nich ustosunkowac...

Przypominam ci te pytania i czekam nadal na LOGICZNA I MERYTORYCZNA odpowiedz:

Re: Co zrobić z łupinami jabłek?
Autor: Jeff j...@g...pl
Data: 01-09-2006, 16:00:05

<j...@n...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
> w wiadomości news:ed9aei$7o0$1@inews.gazeta.pl...

> Bardzo powoli, ale mija cholesterolomania.
> Wszyscy powinni wiedzieć, że zjadany cholesterol w pokarmach i krążący we
> krwi nie ma żadnego złego znaczenia dla organizmu.

Po pierwsze...nadal nie odpowiedziales na pytanie ktore postawil ci przedpisca
o przyczynie podwyzszonych poziomow frakcji lipidowych u optymalnych...
..przypominam co napisales:

Piątek, 1 września 2006

pl.misc.dieta

Re: Co zrobić z łupinami jabłek?
Autor: Marcin 'Cooler' Kuliński m...@p...gazeta.blah
Data: 01-09-2006, 14:10:04

j...@n...pl pisze:

> A zły cholesterol powstaje (nie u każdego) w wątrobie z jedzenia nadmiary
> węglowodanów, a szczególnie fruktozy.

Och, ciekawe zatem, skad u optymalnych niezerowe poziomy LDL, skoro
wspomnianego nadmiaru weglowodanow nie zjadaja..

Po drugie, skoro twierdzisz, ze mija cholesterolomania, to w takim razie
dlaczego uwazasz, ze cholesterol ktory w/g ciebie powstaje z weglowodanow jest
gorszy od tego, ktory powstaje u optymalnych, z nieweglowodanow...??

Potrafisz to jakos logicznie wyjasnic?

====
Jeff