szaleństwo diety... [uwaga długie]

31. Data: 2006-09-13 22:31:43

Temat: Re: szaleństwo diety... [uwaga długie]
Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

> Już kiedyś dawałem Pany znać, że nie jest Pan dla mnie właściwym
> dyskutantem. Ja nie będę spierał się z teoretykami, którzy "coś tam wiedzą",
> słyszą jakieś bicie dzwonu...itd., itp..

..przeciez ja Pana tylko prosze o danie odpowiedzi na dwa proste pytania z
zakresu dietetyki...

..hmm....Panie Danielu F.aka J. Mierzynski, tutaj jest grupa dyskusyjna o
DIETACH i skoro Pan sie tutaj chwali, ze jest Pan specem od diet, to dlaczego
Pan nie potrafi w kilku slowach odpowiedziec na te proste pytania z zakresu
dietetyki?....

..jesli Pan nie chce odpowiadac na pytania, to po co Pan tu pisze?...

> I nie sprowokuje mnie Pan do rozmowy, bo już Pana dobrze znam, zresztą nie
> tylko ja...

..Pan jest maniakalnie podejrzliwy??...Czy moze to jakas fobia lub obsesja??

*******
Jeff

32. Data: 2006-09-14 06:11:46

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@g...pl> a écrit dans le message de news:
ee9vt4$m12$...@i...gazeta.pl...
> *******
> Jeff

jezeli masz az tyle "dowodow" na szkodliwosc tluszczu, to moze wreszcie
ujawnisz dane o szkodliwosci spozywanego tluszczu na owlosienie ? :)))

ile z tych "rewelacji" (o masowo umierajacych tluszczojadach) sama
"stworzylas"?

Jurek

33. Data: 2006-09-14 07:07:28

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ujawnisz dane o szkodliwosci spozywanego tluszczu na owlosienie ? :)))
>
> ile z tych "rewelacji" (o masowo umierajacych tluszczojadach) sama

W sądach i prokuraturach w Polsce jest tysiące pozwów na błędy w sztuce
lekarskiej, które doprowadziły ludzi do śmierci lub kalectwa. Od bardzo
dawna lekarze są "na cenzurowanym", są opisywani w w gazetach, necie,
istnieją organizacje poszkodowanych przez lekarzy. Dziwne w tym wszystkim wg
WIEDZY SAMEGO JEFFA, że dr Kwaśniewski mioe jest ciągany po sądach tylko
wiele ludzi pieje z zachwytu nad doetą optymalną jego autorstwa. Dr
kwaśniewski przewidział takiego Jeffa w swoich książkach pisząc, że to co
jest najgorsze, ludzie uważają za najlepsze i na odwrót...:)))
A w związku z tym, SAM FEFF może czuć się zaszczycony, że znalazł "swoje
miejszce" w książkach dra Kwaśniewskiego
lekarzem? Po tej nagonce dr zdenerwował się i skończył medycynę z 2
specjalnościami...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

34. Data: 2006-09-14 11:14:00

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

> [...]

> miejszce" w książkach dra Kwaśniewskiego
> lekarzem? Po tej nagonce dr zdenerwował się i skończył medycynę z 2

..Panie Mierzynski odpowiedz Pan wreszcie na pytania z zakresu dietetyki
ktore Panu zadalem....zwlaszcza, ze Pan podobno leczy ludzi i zaleca im Pan
nieprzebadana i niebezpieczna diete...i probuje mnie Pan skompromitowac, abym
przed tymi panskimi niehumanitarnymi praktykami nie ostrzegal ludzi....

======
Jeff

35. Data: 2006-09-14 11:30:11

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@g...pl> a écrit dans le message de news:
eebdho$nte$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> abym
> przed tymi panskimi niehumanitarnymi praktykami nie ostrzegal ludzi....

jezeli z taka wsciekloscia atakujesz DO, bo podobno(!!!) kilka (wg ciebie)
osob z powodu tej diety zmarlo przedwczesnie, to dlaczego nie pienisz sie
kilka tysiecy razy wiecej z powodu masowego zapelniania cmentarzy przez
lekarzy (we Francji zaczyna sie coraz glosniej mowic o tysiacach ludzi
umierajacych z powodu ROZPOZNANYCH bledow lekarskich, a chirurdzy nie moga
sie ubezpieczyc bo zaden ubezpieczeniowiec nie ma ochoty placic milionow
euro odszkodowan dla ofiar i rodzin). Specjalistko od diet wszelakich na co
umieraja miliony ludzi ktorzy nie stosuja DO?

Jurek

36. Data: 2006-09-14 11:48:43

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <g...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> euro odszkodowan dla ofiar i rodzin). Specjalistko od diet wszelakich na co
> umieraja miliony ludzi ktorzy nie stosuja DO?

.kolejny adwokat diabla...??

..to nie jest odpowiedz na pytanie ktore zadalem podobno specjaliscie od
diety optymalnej, Panu Danielowi F. aka J. Mierzynski...
..w takim razie skoro on nie potrafi odpowiedziec merytorycznie, to ty zrob
to za niego, ale konkretnie i na temat....(vide moje pytania z zakresu
dietetyki w tym watku).

Ps. Poza tym, tak juz na marginesie:...mylisz sie ,...ja ani nie atakuje ani
nie jestem wsiekly....bo niby z jakiego powodu? ...to co piszesz to jest
absurdalny ale i komiczny zarzut ...DDD

. agresywnie i wsciekle to atakujecie wlasnie wy....zamiast spokojnie i w
sposb merytoryczny odpowiedziec na zadane pytania ...

To tak trudno zrozumiec o co mi chodzi?...;D

=====
Jeff

37. Data: 2006-09-14 12:08:59

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrob
> to za niego, ale konkretnie i na temat....(vide moje pytania z zakresu

Napisałem już panu, że rozmawiać z nim nie będę. Pan rozumie język polski???
Tym bardziej, że zwraca się nagle pan do jakiegoś Daniela F.
Pozdrawiam Jurek M.

38. Data: 2006-09-14 17:27:09

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@g...pl> a écrit dans le message de news:
eebfir$42l$...@i...gazeta.pl...
> .kolejny adwokat diabla...??

a ten diabel to niby kto?

> [...]
> zrob
> to za niego, ale konkretnie i na temat....(vide moje pytania z zakresu

jak ty odpiwesz na moje (z uporem powtarzane) pytanie to ja odpowie na twoje
:)

> [...]
> ani
> nie jestem wsiekly....bo niby z jakiego powodu? ...to co piszesz to jest

komiczny zarzut powiadasz!? a te bluzgi to niby objaw spokoju!? jestes tak
spokojna jak ten gowniarz co postrzelil kilka osob w Montrealu. A moze ty mu
ustawilas diete?

> . agresywnie i wsciekle to atakujecie wlasnie wy....zamiast spokojnie i w
> sposb merytoryczny odpowiedziec na zadane pytania ...

jakos ty masz olbrzymie problemy z odpowiadaniem na pytania, odpowiadaj (bez
bluzgow) to inni potrktuja powazniej twoje pytania :)

> To tak trudno zrozumiec o co mi chodzi?...;D

w morzu bluzgow trudno o znalezienie sensu :(

Jurek

39. Data: 2006-09-14 21:16:32

Od: janusz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jeff napisał:

> ..kazdy kto sobie zada trud sprawdzenia archiwum, latwo zauwazy, ze to
> wlasnie Wy Lepionko klamiecie i oszukujecie....hmmm i robicie to w sposob
> wyjatkowo naiwny...

Gdzie skłamałem? Msg-id proszę.
Skoro twierdzisz, że oszukuję, to dlaczego jeszcze nie mam sprawy w
sądzie? Straszyłeś mnie wszak prokuratorem. Mam przypomnieć msg-id?
Konkretnie:
O co mnie oskarżasz? Który artykuł którego kodeksu złamałem?

Drodzy czytelnicy tego wątku: Jeff NIKOGO Z WAS NIE OSKARŻY Z POWÓDZTWA
CYWILNEGO, BO OSKARŻENIE TAKIE NIE MOŻE BYĆ ANONIMOWE, WIĘC WTEDY
WYDAŁOBY SIĘ, JAK SIĘ JEFF NAZYWA, A TEGO BOI SIĘ JAK DIABEŁ ŚWIĘCONEJ
WODY!

j..

40. Data: 2006-09-17 19:48:37

Od: Filip KK <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:

> dla kazdego cos innego. napisz nam ile u ciebie wynosila.

Dobrze, pisze Wam ze "dluzsza meta" u mnie nadal wynosi... Juz bedzie
ponad 10 lat...

--
/Pozdrawiam, Filip/
www.c3cars.com