szampon Sensor

1. Data: 2004-04-22 14:25:10

Temat: szampon Sensor
Od: "Magik" <h...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze ktos z Was wie,gdzie mozna kupic w W-wie szampon Sensor z serii firmy
Revlon ?
Kilka miesiecy temu byl dostepny w Galerii Centrum,ale teraz nigdzie nie
moge go znalezc.

Dziekuje za pomoc

1. Data: 2004-04-22 14:34:47

Temat: Re: szampon Sensor
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a nie mają go przypadkiem w sieci Gler? (klif, sadyba best mall itd)

1. Data: 2004-04-22 14:47:38

Od: "Magik" <h...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

szukałem z Blue City,Galeria Mokotów,Fort Wola,WolaPark,Tesco na
Kabatach,Lecrerc na Al.Jerozolimskich,Galeria Centrum,wstąpiłem do
wszystkich napotkanych sklepów kosmetycznych i aptek
co prawda nie bylem w Sadyba Best Mall,ale jutro tam pewnie sie wybiore
moze macie jeszcze jakies propozycje,gdzie masz szanse znalezc ten szampon ?

1. Data: 2004-04-22 15:41:33

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze jeszcze w dorgeriach, którem mają dużo kolorówki Revlon- np. w
podziemiach Dworca Centralnego w drogerii oboko Rema 1000

Re: Nowa moda ?
Dzwiewczyny ratunku!!!
Ideal Balance nr 15 kompakt oraz jasny kompakt
cos super na zaskórniki
cellulitis - czy moja hipoteza jest prawdziwa?