szczepienia- czy ktoś to lepiej ujął?

81. Data: 2015-04-29 11:46:48

Temat: Re: szczepienia- czy ktoś to lepiej ujął?
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:mhq8hc$73l$1@news.icm.edu.pl...

> Nie wyspałeś się? Przecież od początku napisałam - ruszyło mnie kłamstwo,
> jakoby we Wrocławiu są dwujęzyczne tabliczki z nazwami ulic, w sensie - z
> tego się uśmiałam. Śmieszy mnie też to, że niby na Rynku we Wrocławiu
> słychać częściej język niemiecki niż polski. Chyba że ktoś akurat się
> przyklei do wycieczki niemieckich emerytów, ale te wycieczki nas akurat
> cieszą, bo ludzie mają dzięki nim zarobek - restauracje, hotele,
> przewodnicy, pamiątkarze itp.
>
> Coś jeszcze wyjaśnić?
>
> BTW O Azjatów się nie martwisz? Tych też jest u nas całkiem sporo.

Ja pytałem o Grzegorza Brauna- a nie o twojego znajomego:-)

A o Azjatów- póki co- nie martwię się. Bo na razie- nie ma powodów. To nie
oni uważają sprawę granic z nimi za otwartą

--

Chiron

82. Data: 2015-04-29 12:17:46

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-29 o 11:46, Chiron pisze:

> Ja pytałem o Grzegorza Brauna- a nie o twojego znajomego:-)

Czy w tamtym linku wypowiadał się Grzegorz Braun?

Ewa

83. Data: 2015-04-29 12:21:34

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-29 o 10:43, Chiron pisze:

> To polski orzeł (województwa łódzkiego)
> https://www.google.pl/search?q=herb+ziemi+rawskiej&n
ewwindow=1&biw=1024&bih=670&source=lnms&tbm=isch&sa=
X&ei=UJlAVaXAEMToUs_mgNAE&ved=0CAYQ_AUoAQ

Sama mam sobie wybrać?

Ewa

84. Data: 2015-04-29 12:23:04

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"W dniu 2015-04-25 o 19:06, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-04-25 17:50, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
>
> Wywód jest zajebisty super.
> BTW pan to, co zwąchał, mógłby zainwestować w professionalny piar.

Ależ ma, ma świetny piar i zajebistych ludzi w swoim sztabie (polecam
posłuchać, kupa śmichu):

http://www.polskieradio.pl/7/473/Artykul/1424259,Czy
-Grzegorz-Braun-namiesza-w-wyborach-prezydenckich

Ewa
"
przecież rozmwiamy o tym. Potem na pytanie, co tam śmiesznego-
odpowiedziałaś, że nie tłumaczysz dowcipów. Ewo- zapytam tak: czy boisz się
wyrazić tu swojej opinii? Takie odniosłem wrażenie. Napisz wprost- co tam
takiego śmiesznego, co to za kupa śmichu. Może i ja się z Toba zgodzę-
pośmiejemy się razem?

--

Chiron

85. Data: 2015-04-29 12:28:22

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

ewwindow=1&biw=1024&bih=670&source=lnms&tbm=isch&sa=
X&ei=UJlAVaXAEMToUs_mgNAE&ved=0CAYQ_AUoAQ

> Sama mam sobie wybrać?

Może być:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Herb_Białej_Rawskiej#/m
edia/File:POL_powiat_rawski_COA.svg

--

Chiron

86. Data: 2015-04-29 12:41:16

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-29 o 11:27, Chiron pisze:

> Ewo- odpowiadam cały czas wprost. W_przeciwieństwie_do_Ciebie. Chcę
> heraldyki ZGODNEJ z naszą polityką historyczną. Ten herb- wprowadzony
> przez PRL- ma korzenie starsze od niemieckiego herbu (pochodzi z
> nieoficjalnego herbu wrocławia- z czasów Piastów). Nie powinno się go
> zmieniać.

Zgadzam się, nie powinno się go zmieniać, ani fałszować.
Proszę bardzo:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Herb_Piast%C3%B3w_dolno
%C5%9Bl%C4%85skich

http://www.archidiecezja.wroc.pl/index.php?option=co
m_content&view=article&id=175&Itemid=231http://www.a
rchidiecezja.wroc.pl/index.php?option=com_content&vi
ew=article&id=175&Itemid=231

(herb Biskupstwa Wrocławskiego)

EOT, bo nie mam już cierpliwości prostować wszystkich Twoich bzdetów.

Ewa

87. Data: 2015-04-29 12:42:17

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-29 o 12:23, Chiron pisze:

> przecież rozmwiamy o tym. Potem na pytanie, co tam śmiesznego-
> odpowiedziałaś, że nie tłumaczysz dowcipów.

No właśnie. Ja tak szybko nie zmieniam zasad.

Ewa

88. Data: 2015-04-29 12:44:42

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-29 o 12:28, Chiron pisze:

ewwindow=1&biw=1024&bih=670&source=lnms&tbm=isch&sa=
X&ei=UJlAVaXAEMToUs_mgNAE&ved=0CAYQ_AUoAQ

> [...]

http://pl.wikipedia.org/wiki/Kr%C3%B3lestwo_Prus#/me
dia/File:Flag_of_Prussia_1892-1918.svg

Długo się tak zamierzasz w kółko kręcić?
Ja nie, więc EOT

Ewa

89. Data: 2015-04-29 12:46:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Apr 2015 11:46:48 +0200, Chiron napisał(a):

> A o Azjatów- póki co- nie martwię się. Bo na razie- nie ma powodów. To nie
> oni uważają sprawę granic z nimi za otwartą

...ani nie oskarżają nas o holocaust.
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

90. Data: 2015-04-29 18:58:57

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odpowiem pytaniem, jak Ty: KTO wygrał 2 WŚ?

Zwyciężcy.

Konsekwencje celibatu
Mamy zdolną młodzież
Czym jest życie? świadomość?
Kartele i firmy farmaceutyczne - strażnicy naszego zdruuuufffka 3-|
Odbyty szeroko otwarte