szukam chirurga dermatologa

1. Data: 2009-08-18 11:30:33

Temat: szukam chirurga dermatologa
Od: l n <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Szukam chirurga dermatologa, który podjąłby się wyleczenia
wrastającego pazkokcia metodą Vandenbosa. Pełen opis metody znajduje
się na stronie, którą podam w mailu, bo nie wiem czy tu można.
Metoda polega na założeniu, że w niektórych przypadkach to przerost
skóry wału paznokciowego powoduje stan patologiczny a nie wadliwie
rosnący paznokieć.
Uważam, że w moim przypadku tak jest.
Szukam chirurga, który wykonałby taki zabieg na obu paluchach. Mam
nadzieję, że nie będę musiał jechać do Kanady aby to zrobić...
Proszę o kontakt specjalistów z Warszawy, również w przypadku gdy nie
podejmą się tej metody, lecz zlikwidują mój problem metodami innymi
niż zdjęcie paznokcia .

Pozdrawiam,
EN

2. Data: 2009-08-18 13:55:09

Temat: Re: szukam chirurga dermatologa
Od: "Cancer" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "l n"

Pełen opis metody znajduje
się na stronie, którą podam w mailu, bo nie wiem czy tu można

Witaj dlaczego w mailu, podaj ja tutaj.
Wielu ludzi ma problemy z wrastającymi paznokciami.

Pzdr.

4344 (20090818) __________

3. Data: 2009-08-18 14:58:42

Od: l n <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

OK: http://ingrowntoenails.ca/

Pozdrawiam,
EN

Szczepienie po ugryzieniu psa , a choroba tarczycy
żołądek ,gardło migdałki ,zapach z ust
rtg kręgosłupa l-k
Cywilizowana korekta przegrody nosowej - gdzie i jak?
Re: Wszystkie religie swiata ujawniaja dokladnie te same prawdy stad musza miec tego samego autora - Boga (JP)