szukam ciasta bez pieczenia...

1. Data: 2004-02-07 14:38:02

Temat: szukam ciasta bez pieczenia...
Od: "Stokrota" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W czwartek przyjeżdza do mnie teściowa bo mój luby ma urodziny...Muszę
zabłysnąć! A tu kuchenka wysiadła...Znasz może jakiś ciekawy
pomysł(najlepiej jeszcze prosty)na ciasto bez pieczenia???
za wszystkie propozycje nawet te nie konktetne dziękuje!

1. Data: 2004-02-07 14:58:10

Temat: Re: szukam ciasta bez pieczenia...
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomysł(najlepiej jeszcze prosty)na ciasto bez pieczenia???
> za wszystkie propozycje nawet te nie konktetne dziękuje!

Sernik na zimno! Poszukaj w postach, było kilka przepisów.
Mogę Ci podać również swój przepis, jak będziesz zainteresowana.
pzdr.

1. Data: 2004-02-07 14:59:54

Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrota" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pomysł(najlepiej jeszcze prosty)na ciasto bez pieczenia???
> za wszystkie propozycje nawet te nie konktetne dziękuje!

capuccino
składniki
3 śnieżki, 2 szkl mleka, 3 łyżeczki żelatyny, 9 łyżeczek kawy capucino, 1
spód biszkoptowy.

Żelatynę namoczyć w małej ilości wody, śnieżki ubić, dodać kawę; żelatynę
lekko podgrzać, wlać do masy i wymieszać. Wylać na biszkopt posypać tartą
czekoladą.

ja jeszcze nie probowalam ale mysle ze pycha no i POWODZENIA ;))
p.s spod biszkoptowy mozna kupic

Pozdrawiam slodko
--
( )''. .''( )
( (Y) )

1. Data: 2004-02-07 15:17:12

Temat: Odp: szukam ciasta bez pieczenia...
Od: "Stokrota" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

To świetny pomysł, muszę koniecznie spróbować, ale z wielką chęcią czekam na
jeszcze inne propozycje!
Serdecznie dziękuję!

1. Data: 2004-02-07 15:19:25

Od: "Stokrota" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ależ oczywiście, że jestem zainteresowana. Problem w tym że raczej sernik
odpada teściowa uważa wszelkie potrawy z serem za ''nietrafne"...
Masz może jeszcze jakiś pomysł?
Za wszystko dziękuje! Papa

1. Data: 2004-02-07 15:37:09

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomysł(najlepiej jeszcze prosty)na ciasto bez pieczenia???
> za wszystkie propozycje nawet te nie konktetne dziękuje!

Grymaśna ta Twojea teściowa!
Może wobec tego usmażysz faworki lub róże z ciasta faworkowego.
Ja kupiłabym gotowe "korpusy" /obrzydliwa nazwa/, czyli babeczki i zrobiłabym
np. kilka rodzajów kremu.Do tego owoce na wierzch np. wiśnie z syropu,
pomarańcze, brzoskwinie itp.
pzdr.

1. Data: 2004-02-07 15:54:27

Od: "Stokrota" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm..możesz mi wyjaśnić czym się różnią te róże od samuch faworków???
ps z tym może być poblem bo kuchenka mi nie działa, ale postaram sie
wypróbować jak dostanę nową. Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam.pa

1. Data: 2004-02-07 16:01:35

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Hmm..możesz mi wyjaśnić czym się różnią te róże od samuch faworków???
> ps z tym może być poblem bo kuchenka mi nie działa, ale postaram sie
> wypróbować jak dostanę nową. Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam.pa

Ciasto faworkowe rozwałkowujesz cienko i wykrawasz krążki/ np. szklanką/
różnej wielkości / np. kieliszkiem/, nacinasz w kilku miejscach brzegi krążków
i sklejasz po dwa trzy krążki po środku. Smażysz jak faworki. Krążki rozwiną
się podczas smażenia i przybiorą kształt rózy.
pzdr.

1. Data: 2004-02-07 16:17:11

Od: "Lilla" <l...@b...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrota" <a...@i...pl> napisała:
> [...]
> pomysł(najlepiej jeszcze prosty)na ciasto bez pieczenia???
> za wszystkie propozycje nawet te nie konktetne dziękuje!

Lodowiec ladnie wyglada i dobrze smakuje.
A jesli nie lodowiec, to moze bananowiec, ananasowiec, ptasie mleczko (galaretki
+ mleko skondensowane), wafle, blok albo szyszki?

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2004-02-07 16:30:47

Od: "Stokrota" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga Lilu!
Serdecznie dziękuje za Twoją propozycję! Niestety jesteb bardzxo
niedoświadczona kulinarnie. Jeśli jesteś w stanie podać mi jakiś przepis na
lodowiec, ananasowiec czy też bananowiec będe bardzo szczęśliwa. Może nawet
zadowole teściową. Jeszcze raz bardzo Ci dziękuje i pozdrawiam. Czekam na
następny post. Pa

S.O.S randka z chlopakiem S.O.S
Temperatura Wina
ciasto