szukam pacjentow dr Bieleckiego -Katowice

1. Data: 2005-06-06 11:22:32

Temat: szukam pacjentow dr Bieleckiego -Katowice
Od: "Komentuj" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj syn (3-latek) będzie mial wycinany trzeci migdał. Czy ktos z Was robił
ten zabieg u dr I. Bieleckiego w Klinice2000 albo w Centrum Zabiegowym na
Mickiewicza? Jeśli tak to będe wdzięczna za info jak wygląda sam zabieg, na
co powinnam się nastawić po, co zleca lekarz po zabiegu oprócz nie
zmieniania klimatu przez 2-tygodnie, itp.

Daga

2. Data: 2005-06-06 12:07:52

Temat: Re: szukam pacjentow dr Bieleckiego -Katowice
Od: "Pawel Lesniak" <p...@t...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olga" <ola@bla-bla_.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Komentuj" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
>
> Podaj miasto, bo zarówno nazwisko, jak i ulica sa dość popularne.
> O.

Jest w temacie....

pl

3. Data: 2005-06-06 12:11:13

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2005-06-06 13:25:48

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Lesniak" <p...@t...poczta.fm> napisał w
wiadomości news:d81ek7$304$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Jest w temacie....

Fakt, przepraszam - u mnie widac tylko kawałek tematu. Mea maxima culpa.
O.

5. Data: 2005-06-06 19:43:29

Od: turbos10 <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:d81ibi$gnc$1@opat.biskupin.wroc.pl>
Olga napisał(a):

> Fakt, przepraszam - u mnie widac tylko kawałek tematu. Mea maxima
> culpa. O.

Jego. Bo sie do netykiety niestosuje.

Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie
słowne utarczki załatwiaj listami prywatnymi.

Odszkodowanie NNW za skręconą kostkę w PZU SA
Woda mineralna a wzrok
Co należy stosować na antywągry ?
Poszukiwany Endocrine Journal 44;367-374,1997
Przeziebienie